יום שני, 25 בדצמבר 2017

סקירה: Careline Inkliner Gel

מותג הקוסמטיקה הישראלי "קרליין" מציג את Inkliner Gel – אייליינר ג'ל חדש, המבטיח תיחום מדוייק ומושלם של העין עם גוון עז ועמידות למשך 24 שעות.



ה"אינקליינר" מגיע בצנצנת שקופה קטנה (תכולה: 4 מ"ל) עם מכסה שחור ואליה מצורפת מברשת דו-צדדית קצרה. שני המוצרים ארוזים יחדיו באריזת פלסטיק שקופה, מרשימה למדי, כשבצידה האחורי מצורפות הוראות שימוש.



ה"אינקליינר" של "קרליין" מגיע במרקם קרמי רך וגמיש, שמאפשר לשרטט קו אייליינר קלאסי ואף לטשטש אותו למראה מעושן דרמטי. בגלל המרקם הרך, אני ממליצה להניח תחילה כמות קטנה מהחומר על גב כף היד ולעבד אותה מעט עם המברשת, מאשר להניח את החומר על העפעף ישירות מהצנצנת. בצורה זו ניתן לשלוט יותר על החומר ולהפיק קו דק ומדוייק בקלות ובמהירות. לאחר שרטוט האייליינר החומר מתייבש במהירות ומתקבע לחלוטין.


לדברי המותג, הפורמולה של ה"אינקליינר" מרוכזת במיוחד בפיגמנטים, ואכן הגוון המתקבל הינו שחור עז והקו המשורטט הינו אחיד ורצוף לחלוטין.


כאמור, למוצר מצורפת מברשת דו-צדדית קצרה - צידה האחד של המברשת הינו מחודד ומיועד לשרטוט דק ומדוייק, בעוד שהצד השני שלה רחב, שטוח וקטום והוא מיועד לטשטוש קל ונוח. טיפ קטן ממני: להשגת מראה דרמטי יותר, ממליצה לטשטש את קו האייליינר עם מעט צללית שחורה. באופן זה, מתקבל מראה מעושן חושני ועמוק יותר.


אגב, היות והמברשת המצורפת למוצר הינה קצרה יחסית, כדאי לשים לב שברגע שמחליפים בין שני צידי המברשת, שלא להתלכלך מהחומר שנותר בצידה האחר. זה עלול להיות מאד לא נעים, במיוחד אם לאחר מכן נוגעים בפנים... 😱

בתיאור המוצר נאמר, כי הוא עמיד למשך 24 שעות. אמנם לא עמדתי במצב בו נאלצתי לבדוק את עמידות ה"אינקליינר" במשך יממה שלמה, אבל אני בהחלט יכולה לומר שהוא שרד יפה מאד במשך 12 שעות רצופות לפחות, מבלי להימרח או להתפורר כלל. יחד עם זאת, לעיתים הבחנתי בסופו של היום בדהייה קלה מאד (במיוחד בזוויות החיצוניות של העין).

יש לציין, שלמרות שה"אינקליינר" מתאפיין בעמידות מרשימה ביותר, קל להסיר אותו ללא מאמץ באמצעות מסיר איפור ייעודי, או אפילו באמצעות מים חמימים וסבון פנים איכותי.

לסיכום, ה"אינקליינר" של "קרליין" עומד בכבוד בקו ישר (תרתי משמע) עם אייליינרים דומים של מותגים מקצועיים ויוקרתיים שונים ואף עולה באיכותו על כמה מהם. תוסיפו לכך את המחיר הנוח לכל כיס (50 ₪) והזמינות הרבה (רשתות הפארמים השונים ברחבי הארץ) והרי לכם מוצר מושלם מכל הבחינות!


2 תגובות:

  1. היי :) האם אפשר לתחום את קו המים התחתון בעזרת האייליינר? ואם כן האם הוא עמיד?

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט אפשר! אצלי הוא מחזיק למשך שעות ארוכות מאד

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails