יום ראשון, 4 בפברואר 2018

Schwarzkopf Colour Specialist

מי שצובעת את שיערה, יכולה להעיד שביקור אצל מעצב השיער הופך להיות מטלה קבועה הכרחית, שלא תמיד מסתדרת בלוח הזמנים העמוס גם כך. מצד שני, צביעת השיער באופן עצמאי בבית הינה משימה, שעלולה לעיתים להפוך לאסון מחריד. למשל, כשהשיער מקבל גוון כתמתם או ירוק מזעזע ונראה יבש ופגום. במקרים אחרים, הצבע נשטף במהירות לאחר מספר חפיפות קצר והברק שלו דוהה ונראה חסר חיים.



לאחרונה, הסלונים המקצועיים מציעים טיפולי פלקס (Plex) חדשניים ופופולריים, שאמורים לתקן שיער פגום שעבר טיפולי חום וצבע (בעיקר הבהרה). טיפולים אלו מבטיחים להפוך את השיער לבריא יותר, להגן עליו ולהאריך את עמידות הצבע. הטיפול כולל שילוב של סרומים, המונעים את שבירת סיב השערה, ומרככים שונים יחד עם צבעי השיער. התוצאה: שיער חזק, מלא ברק ורך למגע עם צבע עשיר.

כעת, מותג השיער "שוורצקופף" מביא את תהליך הטיפול הנ"ל היישר מהסלונים המקצועיים אל צבעי השיער הביתיים בסדרת Schwarzkopf Colour Specialist.


כאמור, בתהליך הצביעה הקשרים המחברים את סיב השערה עלולים להיחלש ולהישבר. מדעני "שוורצקופף" פיתחו את טכנולוגיית "אומגה פלקס", שמיועדת לחזק ולהדק את אותם הקשרים ולהגן על השיער במהלך הצביעה וגם לאחר מכן. טכנולוגיה זו כוללת רכיבים פעילים משקמים ומגנים, כמו חומצות שונות ופולימרים היברידיים, המשמשים מעין "שריון" מגן על סיב השערה ואף מסייעים לתקן קשרים שבורים.


טכנולוגיית ה"אומגה פלקס" בסדרת צבעי השיער של "שוורצקופף" עובדת בשלושה שלבים:

במהלך הצביעה (הגנה) – סרום נגד שבירה מוסף לתוך תערובת הצבע, כדי להגן ולחזק את הקשרים המחברים בסיב השערה;

לאחר הצביעה (נעילה) – מרכך עם רכיבי "אומגה פלקס" משמש כטיפול משלים שמטרתו לאטום את הקוטיקולה, להגביר את עוצמת הצבע ולמנוע את דהייתו. כמו כן, הוא מעניק לשיער רכות, ברק וסרוק קל;

לאחר שלושה שבועות (חיזוק) – טיפול משקם לחיזוק ותיקון קשרים שבורים מבפנים, הארכת משך חיי הצבע ושמירה על שיער בריא (כמובן, מומלץ להשתמש בין לבין גם במוצרים משלימים נוספים כדי להגן על הצבע והברק של השיער כמו שמפו, מרכך ושמן ששת הפלאים מסדרת Gliss של "שוורצקופף").


סדרת "Colour Specialist" של "שוורצקופף" לצביעת שיער בבית מציעה 15 גוונים מרהיבים – משחור עמוק, דרך חומים עשירים ועד בלונד בהיר וקר - והיא אידיאלית גם לצביעת שיער אפור, מכיוון שהיא מחליקה את המרקם הגס שלו ומעניקה לו 100% כיסוי.

כל ערכת צביעה מכילה עלון הנחיות מפורט במספר שפות, כפפות חד-פעמיות, שפופרת צבע, בקבוקון תחליב בעל פיה לצביעה ישירה ואת שלושת שלבי תהליך הצביעה.



להשיג בסניפי רשת סופר פארם, רשת שופרסל, רשתות השיווק ובאתרי האון ליין של הרשתות הנבחרות, תמורת סך של 45.90 ₪ למארז (מחיר מומלץ לצרכן, לפני מבצעים והנחות).

אגב, "שוורצקופף" חוגג בימים אלו 120 שנה להיווסדותו. לכבוד המאורע רשת הסופר פארם יוצאת במבצע חגיגי שאסור לפספס! על כל קניה של 2 מוצרים מבית "שוורצקופף" מקבלים תיק טיפוח מתנה! המבצע בתוקף בין התאריכים 1-14/02/18 בסניפי הסופר פארם ובאתר האון-ליין של הרשת.


2 תגובות:

  1. הי,
    תודה על המידע המפורט והנפלא! אני משתמשת בצבע הביתי שלהם כבר כמה חודשים (גוון 9.1) ולא משתמשת במסכות כי לא יודעת האם הן מתאימות לשיער שעבר החלקה. רציתי לבדוק האם את יודעת אם המסיכות מתאימות לשיער מוחלק?
    תודה רבה
    עדי

    השבמחק
    תשובות
    1. היי עדי,
      מצטערת, אבל אני לא בקיאה לענות על שאלתך בעניין שיער שעבר החלקה.
      מציעה לך ליצור קשר עם שירות הלקוחות של המותג בטלפון: 1-800-333-322
      בהצלחה!

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails