יום שני, 17 בדצמבר 2018

Yves Saint Laurent Volupté Plump In Color Spring 2019


מותג היופי "איב סאן לורן" ישיק בקרוב את Volupté Plump In Color – שפתון חדשני, שעוצב ע"י מנהל הקריאייטיב של המותג, המאפר טום פישו (Tom Pecheux) ונועד להציג מראה אביבי לא מתאמץ, טבעי אבל עדיין מתוחכם.



ה- Volupté Plump In Color יוצע בשמונה גוונים רעננים והוא עוצב להגביר את הזוהר של השפתיים. השפתון הלא שגרתי, בעל שני הגוונים באחד, מאופיין בפורמולה פיגמנטית עם לב שחור מיוחד במרכזו.


הלב השחור שבליבת המוצר משלב תמצית שמן מנטה מרעננת וקרירה עם אבקת פנינה שחורה, שמנפחים את השפתיים. הצד החיצוני של השפתון הינו, למעשה, הפורמולה הקלאסית והמוכרת של השפתון Rouge Volupté Shine, שמספק צבע רענן עם גימור מבריק לשפתיים. בנוסף, הפורמולה משלבת רכיבי הזנה שונים כמו חומצה היאלורונית ותמציות שמן קוקוס ורימון.


השפתון מוצע בגוונים הבאים:

·       N1 Mad Nude – ניוד חם אוניברסלי
·       N2 Dazzling Fuchsia – פוקסיה קר
·       N3 Insane Pink – אדום פטל
·       N4 Exposing Coral – קורל אמיתי


·       N5 Delirious Orange – כתום מנדרינה
·       N6 Lunatic Red – אדום כחלחל
·       N7 Furious Gold – זהב שמפניה
·       N8 – שזיף כהה


אם כבר הזכרתי את השפתונים בסדרת Rouge Volupté Shine, אז בוודאי תשמחו לדעת שלסדרה יצטרפו עוד 12 גוונים חדשים, שנוצרו תחת פיקוחו האישי של טום פישו.  הגוונים החדשים יכנסו לליין הקבוע של המותג, כך שהסדרה תכלול 32 גוונים בסה"כ. הפורמולה הינה אותה פורמולה, בעלת הכיסוי הבינוני, שמורכבת מ- 60% תמציות שמנים ומיועדת לספק לשפתיים צבע עסיסי וברק זוהר יחד עם תועלות טיפוח.


לפי שעה, אין בידי את פירוט הגוונים החדשים, אבל תוכלו להתרשם מהם בתמונות שלהלן:





אגב, את הקמפיין שילווה את שתי ההשקות הנ"ל, תוביל הדוגמנית קאיה גרבר (Kaia Gerber), שגרירת היופי החדשה של המותג. הקמפיין, שיושק במהלך ינואר 2019, צולם ע"י דיוויד סימס (David Sims), כשעל האיפור של גרבר אמון טום פישו בעצמו.


השקת השפתונים החדשים ברחבי העולם צפויה להתקיים במהלך פברואר 2019.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails