יום שני, 20 ביולי 2020

Colourpop QT Mark Natural Looking Freckle Pen

מותג האיפור "קולורפופ" משיק את QT Mark Natural Looking Freckle Pen – טוש מיוחד לציור של נמשים על העור, שיראו טבעיים לחלוטין.


בעבר נהוג היה להסתיר את הנמשים על הפנים באמצעות מייקאפים בעלי כיסוי גבוה מאד, אבל בשנתיים האחרונות, הם הפכו לטרנד אופנתי – בעיקר אחרי שסלבריטאיות, כמו השחקנית אמה סטון, נשאו אותם בגאון על פניהן. כמו כן, מיד לאחר החתונה המלכותית של מייגן מרקל התמלאו הרשתות החברתיות בתמונות סלפי של נשים שהציגו נמשים על פניהן, בין אם הם נוצרו בצורה טבעית או הוספו באמצעות איפור.

נמשים הם, למעשה, איזורים בעור המכילים ריכוזים גבוהים של מלנין והם בראש ובראשונה גנטיים. אמנם אף אחד לא נולד עם נמשים על העור, אבל אלו מתפתחים במשך הזמן מסיבות שונות, שהעיקרית מביניהן היא החשיפה לקרינת השמש.


טרנד הנמשים הולך מצויין עם מגמת מראה האיפור הטבעי שצובר תאוצה בשנים האחרונות. מראה הנמשים נותן אשליה כאילו העור לא באמת מאופר. מה גם, שהם מקנים לפנים מראה צעיר ושובב יותר.

כעת כאמור, "קולורפופ" השיקו טוש מיוחד לציור נמשים, שמגיע עם פורמולה סופר עמידה לשעות ארוכות וגוון שניתן לבניה בהתאם להעדפה האישית. הטוש מצוייד בקצה לבד רך מאד, שיוצר מראה טבעי מאד של "נשיקת שמש" בצורה קלה ומהירה.


הטוש מוצע בשני גוונים שונים:

·       Soft Brown – חום רך טבעי, מתאים לעור בגוון חיוור עד בינוני

·       Dark Brown – חום כהה טבעי, מתאים לעור בגוון כהה בינוני עד כהה מאד.

את QT Mark Natural Looking Freckle Pen של "קולורפופ" ניתן להשיג באמצעות האתר של המותג, תמורת 8.00$ ליח'.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails