יום שבת, 10 באפריל 2021

Revlon Reign On & One Heart Fragrances

המותג "רבלון", שתמך תמיד בהעצמה נשית, חוזר כעת בעידן חדש – תקופה שבה נשים חזקות, עצמאיות ולא חוששות לנקוט עמדה במה שהן מאמינות בו, עם שני ניחוחות חדשים: Reign On ו- One Heart. את הקמפיינים לבשמים הנ"ל מובילות שתי שגרירות היופי של המותג, הראפרית מייגן דיי סטליון (Megan Thee Stallion) והשחקנית, זמרת ורקדנית סופיה קרסון (Sofia Carson), בהתאמה. שני הניחוחות החדשים עוצבו כדי להעניק למשתמשת בטחון לחיות באומץ ולתת ל"אני" האמיתי שלהן לזרוח.


Revlon Reign On (מייגן דיי סטליון)



"Revlon Reign On הוא הבושם המושלם לכל הבחורות הלוהטות. הוא רענן ופלרטטני והוא משלים כל וייב קייצי," אומרת מייגן דיי סטליון.



הניחוח מיועד לאשה הצעירה, שהיא חזקה, עצמאית, אידיאליסטית ומוכנה לקחת אחריות. לכבוש את העולם עם האנרגיה הנקיה והבטוחה שלו. Reign On, הינו ניחוח פרחוני ופרותי ממריץ, עם הרכב מרתק: תווים עליונים של קונפי לימון ועלי במבוק ספוגים; תווי האמצע הינם של עלי כותרת בהירים של יסמין, נופר ופרח הפרפר; תווי הבסיס שלו הנם מאסק שקוף, עצים בהירים וטחב מלוח.



הניחוח הגולמי והנועז שלו מעניק את האומץ והאמונה העצמית לכבוש את העולם עם אווירה נקיה ומושכת של עלי כותרת שקיבלו נשיקת גשם. תטעינו את עצמכן בהילת האנרגיה המובטחת שלו והתכוננו למשול.

Revlon One Heart (סופיה קרסון)



"Revlon One Heart מחבק אותך באהבה, אהבה שכולנו מייחלים לה, עכשיו יותר מתמיד," אומרת סופיה קרסון. "בכל פעם שאני לובשת את הניחוח הזה, התווים הפרחוניים היפים והמאסקיים שלו מנחמים אותי בתחושת רוך ותקווה שאי אפשר להכחיש."



יש לנו לב אחד (One Heart). ניחוח זה מיועד לאשה הצעירה שהיא חזקה, עצמאית ואידיאליסטית, תוך שהיא לא חוששת להראות את הצד האכפתי שלה. עיטפו את עצמכן בחיבוק החם של One Heart. הניחוח הינו ניחוח פרחוני ועצי חם ומנחם, עם תווים עליוניים של ברגמונט, פלפל ורוד ופריחת אגס; תווי האמצע הינם של שושן העמקים, אדמונית ועוקץ העקרב; תווי הבסיס של סחלב, אלגום ומאסק חלבי. 



הניחוח החם של הבושם מרגיש כמו להתעטף בשמיכה רכה להפליא. עיטפי את עצמך בחיבוק הפרחוני שלו ואל תפחדי להראות את הצד הרך שלך.

הבקבוק

שני הבשמים מגיעים בבקבוק מעוצב זהה, אבל בצבעים שונים (כחול/אדום).הבקבוק שקוף בעל קווים גיאומטריים, כאשר שם הבושם והצבע המאפיין אותו נשקפים דרכו ומבטאים את הגישה של לובשת הניחוח.



כל אחד מהניחוחות מוצע בגרסת או דה טואלט (30 מ"ל) ומיסט עדין (236 מ"ל).



שני הניחוחות החדשים הושקו בימים אלו בארה"ב והם זמינים לרכישה גם באתר אמזון (אם כי, לפי שעה, הם אזלו מהמלאי).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails