יום רביעי, 14 ביולי 2021

Smashbox Halo Plumping Dew + Hyaluronic Acid

"סמאשבוקס" מרחיבים את סדרת Halo של המותג עם מוצר היברידי חדש, המכונה בשם: Smashbox Halo Plumping Dew + Hyaluronic Acid.


סדרת Halo של "סמאשבוקס" מיועדת להשגת עור זוהר מדהים. הסדרה כוללת מוצרים כמו: קרם לחות עם גוון, פריימר, פודרה, היילייטר וליפגלוס. כעת, כאמור, מצטרף המוצר החדש, שמיועד לשימוש מתחת לכל המוצרים הללו כדי להעצים עוד יותר את המראה הזוהר. ניתן להשתמש בו לבד על עור נקי או יחד עם מוצרי איפור וטיפוח אחרים.



כפי ששם המוצר מעיד עליו, הוא מועשר בחומצה היאלורונית ומעניק לעור לחות עשירה למשך 24 שעות. כמו כן, הפורמולה שלו מכילה ניאצינאמיד (ויטמין B3) ו-740 סקסטיליון (!!!) מולקולות מים. במותג טוענים, כי בנוסף לגימור האפרסקי העדין והזוהר שהוא מעניק לכל גוון עור, הוא גם מעלה את רמת הלחות שלו ב-135%, מזין ומרכך אותו ואף ממלא קמטוטים עדינים, שנוצרים מיובש.


בתמונות שלהלן, ניתן לראות את האפקט שהמוצר מעניק לעור, כשהוא מיושם לבדו (באמצע) או מתחת לקרם הלחות עם גוון מאותה הסדרה (מימין):



יש לציין, שלפי תכונות המוצר, הוא מתוייג יותר כמוצר טיפוח – אם כך, נראה כי מדובר במוצר הטיפוח הראשון של המותג, שעד כה הציע רק מוצרי איפור. מעניין אם "סמאשבוקס" מתכוונים להציג בעתיד הקרוב גם ליין טיפוח...

ה- Smashbox Halo Plumping Dew + Hyaluronic Acid מגיע בבקבוק זכוכית חלבית (תכולה: 30 מ"ל), עם משאבה המאפשרת להוציא כמות חומר מבוקרת.



המוצר הושק בימים אלו בארה"ב ובקרוב יהיה זמין בכל נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails