יום חמישי, 9 בפברואר 2023

Guerlain Peacock Feather Collection

מותג הקוסמטיקה הצרפתי "גרלן" משיק בישראל את Guerlain Peacock Feather - קולקציית איפור, שנוצרה בהשראת הצבעים המיסתוריים של הטבע.


מאז שהפכה למנהלת הקריאטיבית של מחלקת האיפור ב"גרלן" ב- 2020, ביססה ויולט סראט (Violette Serrat) סגנון פריזאי יצירתי, נועז ושיקי. הקולקציה של ויולט, בעלת העין האסתטית, כוללת רביעיות צלליות, מסקרה ושפתון – כולם בגוונים יפהפיים בהשראת מסתורי הטבע:



Guerlain Ombres G Eyeshadow Palette (מחיר: 299 ₪) – פלטה הכוללת רביעיית צלליות בגימורים שונים של מאט עמוק, סאטן אינטנסיבי, מטאלי קורן ופנינה זוהרת. פורמולת הצלליות מורכבת מאיזון אופטימלי של פיגמנטים ופנינים, שיחדיו יוצרים צבעים חיים שובי לב, עם גימור עמוק. בנוסף, הפורמולה החדשה והמיוחדת של הצלליות, המבוססת על שמן ורדים חורפיים, נצמדת בצורה חלקה לעפעפיים וניתנת למיזוג וטשטוש בקלות וברכות.

באוסף ניתן למצוא 6 פלטות בשילובי גוונים שונים, המשקפים אלמנטים מרהיבים מהטבע, כמו פרפרים, סחלבים וטווסים:

·         011 Imperial Moon – הרמוניה של גוונים מעושנים וניודים, מבריקים באור-ירח מופלא

·         214 Exotic Orchid – הרמוניה של גווני בורגונדי וזהב, המזכירים סחלב מפואר

·         360 Mystic Peacock – הרמוניה של גוונים כחולים ונחושתיים עם מוטיב הדרגתי של נוצת טווס

·         530 Majestic Rose – הרמוניה עדינה של גוונים ורודים, שזיפיים וחומים, המזכירים עלי כותרת של ורד

·         555 Metal Butterfly – הרמוניית גווני זהב, ורוד, כתום וחום בהשראת כנפי פרפר

·         940 Royal Jungle – הרמוניית גוונים חומים זהובים, המשקפים את הקסם הפראי של הג'ונגל



Guerlain Noir G Mascara (מחיר: 179 ₪) – מסקרה חדשה, המוצעת בגוון שחור עמוק במיוחד, ליצירת מראה דרמטי יותר. אפליקטור המסקרה מעוצב בצורה כנף מעוקל, שמתרפק בצורה מושלמת על צורת העפעף ומעניק לריסים נפח משמעותי ועיגול קל כלפי מעלה. בנוסף, פורמולת המסקרה כוללת גם היא תמצית שמן ורדים חורפיים, שבו-זמנית מזין ומטפח את הריסים.




Guerlain Rouge G (מחיר: 157 ₪) - שפתון תכשיט בהתאמה אישית: שפתון בסדרת שפתוני הפרימיום יוצאת הדופן של גרלן, רוז' ג'י. פלטת גוונים רחבה ומארזי מראה מעוצבים בהתאמה אישית. פורמולת השפתון משלבת גוון וטיפוח וכוללת מרכיבים שנבחרו בקפידה, ביניהם: חומצה היאלרונית ושרף מור לשפתיים מוחלקות ושמנמנות; שמן חוחובה וחמאת מנגו לנוחות מיידית לאורך זמן ועמידות עד ל-16 שעות.

·         214 Flame Red – אדום כתמתם מאט קטיפתי




יחד עם השפתונים בסדרה מוצעים (לרכישה בנפרד) מארזי מראה כפולה, שהם גם אובייקטים אומנותיים נחשקים בעיצוב התכשיטן הפריזאי לורנץ בומר (מחיר: 105 ₪).



להשיג ברשת אפריל ובסניפי סופר-פארם ומשביר נבחרים.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails