יום רביעי, 13 בספטמבר 2023

Jesus Del Pozo Halloween Man Mystery

בית האופנה והבישום הספרדי "חסוס דל פוזו" מציג את Jesus Del Pozo Halloween Man Mystery – ניחוח חדש לגברים, מפתה ומעורר עניין.


אמנם הבושם החדש Halloween Man Mystery אינו הראשון בסדרת הבישום האייקונית Halloween Man, אבל הוא הראשון שמגיע בגרסה המרוכזת של או דה פרפיום, לעומת קודמיו שהיו בגרסת או דה טואלט.



Halloween Man Mystery הינו ניחוח ארומטי, עצי ופירותי חדש, המבטיח להציע פרשנות חזקה ועשירה יותר של הנוסחה המקורית. ניחוח זה הינו פרי יצירתו של הבָּשם ניקולס בולייה (Nicolas Beaulieu), שניסה להדגיש את כוח המשיכה של הבושם הודות לתערובת תווים מסתורית וסקסית, שלא תשאיר אדיש את כל מי שיקרה בדרכו.



הרעיון מאחורי יצירת Halloween Man Mystery הוא לקחת את העניינים בקצב שלך. אתה לא צריך למהר לשום מקום או להתעניין באנשים שמתרוצצים סביבך. אין מסלול קבוע- תן לחיים לזרום בקצב שלך ובדרך שמתאימה לך. אתה זה שבוחר את היעד שלך! לפי המותג, לבישת הניחוח הזה תעניק לך את תחושת החופש הנינוחה הזו.

בכל הנוגע להרכב הניחוח, התווים העליונים כוללים פלפל שחור, לבנדר ומנדרינה. אחריהם מגיעים תווי הלב של אגוזי לוז, גרניום מצרי והרכיב הסודי- מולקולת קוסמופרוט (cosmofruit). לבסוף, תווי הבסיס כוללים פצ'ולי אינדונזי, תמצית פצ'ולי ווטיבר מרוכז.



הבושם Halloween Man Mystery מגיע בבקבוק שחור אטום ומבריק מעוטר בפרטי נחושת, מה שמוסיף לו אווירה יוקרתית ומתוחכמת לצד מסתוריות.



את Halloween Man Mystery ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ ובאתר Chozen (מחיר מומלץ לצרכן: 269 ₪, תכולה: 125 מ"ל א.ד.פ).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails