בית האופנה "לואי ויטון" הכריז על השקת La Beauté Louis Vuitton - ליין קוסמטיקה חדש בסתיו 2025. על הניהול הקריאטיבי מונתה פט מקגראת' (Pat McGrath), אחת מאמני האיפור הנודעים ביותר בעולם ובעלת ליין איפור משל עצמה.
מקגראת', הידועה בעבודתה פורצת הדרך, הכשרון והידע האסתטיים שלה, מצליחה
ליצור חוויות סגנון חיים ויופי שאינן מוגבלות למוצרים. כמנהלת קריאייטיב של חטיבת הקוסמטיקה, פאט ידועה בשיתופי הפעולה שלה עם
מותגי יוקרה ויוצרים ידועים, כולל בית לואי ויטון עצמו, וכן בזכות יצירותיה במגזיני
אופנה ברחבי העולם. בשנת 2014 הוענק לה אות מסדר האימפריה הבריטית (דרגה 5), ובשנת
2021 העניקה לה המלכה אליזבת השנייה את התואר "דאם", המאפרת הראשונה
והיחידה בהיסטוריה! מאז 2015, היא עובדת על מותג הקוסמטיקה שלה "Pat
Mcgrath Labs" ומוכרת אותו ברחבי
העולם.
מקגראת' אומרת: "אני עובדת מאחורי
הקלעים בתצוגות האופנה של לואי ויטון כבר למעלה מ-20 שנה ואני נרגשת לשחק תפקיד
מפתח שכזה בהשקת La Beauté Louis Vuitton. זוהי תוצאה של אומנות
יוצאת דופן, יצירתיות וחדשנות. עולם היופי של בית לואי ויטון הוא יותר מסתם מוצר,
ומה שאנחנו יוצרים כאן יפתח מימד חדש של יוקרה."
היופי כבר מזמן שזור במורשתו של לואי
ויטון, והארכיון שלו גדוש במוצרים הקשורים ליופי, לרבות בשמים ותיקי איפור
חדשניים, שנוצרו במיוחד לנשיאת מוצרי קוסמטיקה. בשנות ה-20 עיצב הבית אריזות פודרה
קומפקטיות וערכות מוצרי טואלטיקה שנוצרו עבור מפורסמים, כמו זמרת הסופרן מרתה צ'נל
(Marthe Chenal) והמלחין יאן פדרבסקי (Jan Paderewski).
"לה ביוטי לואי ויטון היא אבולוציה
עסקית טבעית, המונעת על ידי תשומת הלב הקפדנית שלנו לאיכות, נוסחה וחדשנות.
באמצעות היקום החדש הזה, יש לנו הזדמנות להמשיך וללוות לקוחות בחיי היומיום שלהם בנכונות
ובהנאה, תוך כדי שממשיכים לחגוג את היצירתיות והמורשת שלנו", אומר פייטרו
בקארי (Pietro Beccari), יו"ר ומנכ"ל לואי ויטון.
ההתרחבות של לואי ויטון לקוסמטיקה מגיעה כקרשנדו של מותגי אופנה יוקרתיים שהתרחבו גם לתחום היופי. במהלך העשור האחרון, מותגים כמו פראדה, הרמס וגוצ'י הציגו קווי איפור וטיפוח כדי להרחיב את נוכחותם מעבר לאופנה. בשנת 2024, הכריזו Miu Miu על שותפות עם לוריאל לפיתוח קו יופי משלה, בעוד ש-Celeine אמורה להוציא את קולקציית הקוסמטיקה הראשונה שלה בחלק הראשון של השנה.
בניגוד לעמיתים יוקרתיים רבים, לואי ויטון
נמנעו עד כה מלהשיק מוצרי טיפוח או מוצרי איפור. המותג נכנס מחדש לשוק הניחוחות רק
בשנת 2016, לאחר הפסקה של כמעט מאה שנה, בניצוחו של בָּשם הבית ז'אק
קוואלייר-בלטרוד (Jacques Cavallier-Belletrud). הבית המשיך לבנות פורטפוליו של 39
ניחוחות, כולל קווי נישה יוקרתיים, כגון Les Extraits,
הנמכר במחיר של כ-$690 ל-100 מ"ל.
עם הצלחת קו הבישום של המותג והמוניטין
האיתן של פט מקגראת' בתחום הקוסמטיקה, נראה של"לה ביוטי לואי ויטון" יש
סיכוי לכבוש נתח שוק נכבד ברחבי העולם. אמנם טרם נחשפו פרטים על המוצרים שיכללו
בליין, אבל עיניי כולם נשואות כעת לגלות באיזה אופן הם יבססו את הנישה שלהם בנוף
היופי היוקרתי ההולך ומתרחב.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה