יום שבת, 21 באוגוסט 2010

GARNIER משיקה את סדרת ULTRA LIFT המסייעת להחלקת קמטים ומיצוק העור

2

כידוע, הקמטים בעור נוצרים כתוצאה מפעולה חוזרת של הבעות פנים (חיוכים, כיווץ גבות ומצח) ואלה מדגישים בהדרגה את תווי הפנים. באיזורים בהם העור נתון יותר לכיווצים, כמו: זוויות הפה, סביב העיניים ואמצע המצח, הקמטים הם אף עמוקים יותר. במרוצת השנים העור הופך פחות גמיש, חסר לחות וקמטי ההבעה הופכים לקמטים קבועים.
בסביבות גיל 40, הקמטים מודגשים ובולטים יותר. העור מאבד מהמוצקות והגמישות שלו. תהליך התחדשות תאי העור הולך ופוחת עם השנים וישנה הידרדרות ברקמות התומכות. בנוסף, ישנו מחסור בויטמין A בעור.

לרשות גרנייה, מותג הטיפוח הבינלאומי, עומדות מעבדות המספקות את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר ועושות שימוש בשיטות מיצוי חדשניות ששומרות על טוהרם ויעילותם של הרכיבים הטבעיים. מעבדות אלו גילו דור חדש של פרו-רטינול, המופק מן הטבע, משחרר רטינול ופועל בעומק הקמט: רטינול + חומצה לינולאית.
פרו-רטינול הינו מולקולה רבת עוצמה המופקת ממקור טבעי ופועלת כמאגר יעיל של רטינול, המשתחרר לטובת התחדשות תאי העור והמרצת ייצור הקולגן. זהו רכיב פעיל יוצא דופן בתחום האנטי אייג'ינג המסייע בהמרצת קצב חילוף החומרים של התאים ומסייע בהתחדשות תאי העור.
החומצה הלינולאית מורכבת מחומצת שומן חיונית מסוג אומגה 6 המסייעת בשמירה על גמישות העור ובחיזוק מחסום ההגנה הטבעי של העור. בנוסף, היא מעניקה כמות משמעותית של לחות לעור ומותירה את העור נעים ורך למגע.

2א

רכיבים טבעיים אלו שולבו בסדרת הטיפוח החדשה של גרנייה, המושקת בימים אלו – סדרת אולטרה ליפט המותאמת במיוחד לנשים בגילאי 40+ ומסייעת להן בטיפול בקמטים ובמיצוק העור.
התוצאה:
· כבר מן המריחה הראשונה, העור חלק יותר ומוצק יותר.
· לאחר 15 ימים הקמטים נראים מופחתים יותר, גם הקמטים שנראו יותר לעין.
· לאחר 28 ימים העור נראה צעיר יותר

סדרת אולטה ליפט כוללת את המוצרים הבאים:

קרם יום לטיפול בקמטים ולמיצוק העור – מסייע בהחלקת הקמטים, גם העמוקים ביותר (תכולה: 50 מ"ל, מחיר: 167.99 ₪).

אולטרה ליפט יום 

קרם יום עם מקדם הגנה 15 SPF – לטיפול בקמטים, מיצוק העור ובנוסף מגן על עור הפנים מקרני ה-UVA וה-UVB ומסייע במניעת היווצרות קמטים חדשים (תכולה: 50 מ"ל, מחיר: 167.99 ₪).

אולטרה ליפט

קרם לילה - לטיפול בקמטים, גם העמוקים יותר ובחיזוק העור במשך הלילה (תכולה: 50 מ"ל, מחיר: 167.99 ₪).

אולטרה ליפט לילה

קרם עיניים לטיפול בקמטים גם העמוקים יותר באזור העדין סביב העין (תכולה: 15 מ"ל, מחיר: 154.99 ₪).

P17004_pack

מוצר הכוכב של הסדרה: חידוש מהפכני רול עיסוי - הרול הראשון המשלב עיסוי ממוקד ומסייע בהפחתת הקמטים באזור השפתיים, המצח וזוויות העיניים.
התנועות הרבות של העור בכל יום, עשויות להשפיע על עומק קמטים ולכן זקוקים לרול עיסוי הייחודי (תכולה: 15 מ"ל, מחיר: 154.99 ₪).

אולטרה ליפט רולר2

שימו לב, במהלך החודשים אוגוסט-ספטמבר 2010 מוצרי סדרת אולטרה ליפט יימכרו ב- 40% הנחה!
להשיג ברשתות הפארם, והמזון, המשביר החדש לצרכן, H&O, רשת אפריל ובפרפומריות נבחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails