יום חמישי, 19 במאי 2016

SMASHBOX Always on Liquid Lipstick Summer 2016

מותג היופי האמריקאי "סמאשבוקס" משיק סדרת שפתונים נוזליים חדשה - Always on Matte Liquid Lipstick, במיגוון גוונים הורסססס. אחד מהם - בגוון Bawse (אדום כהה מאט), נוצר במסגרת שיתוף פעולה מיוחד של המותג עם היוטיוברית המפורסמת לילי סינג (Lilly Singh).



השפתונים החדשים הינם בעלי טקסטורה קלילה וגוון אינטנסיבי מאד. הם עמידים עד ל-8 שעות ומבוססים על טכנולוגיית פולימרים חדשה ומתקדמת, השומרת על מראה השפתון שיראה נהדר לאורך כל זמן הלבישה שלו. הפורמולה שלהם מועשרת בפריימר המכיל קומפלקס שמנים לריכוך השפתיים וריכוז פיגמנטים עז. כמו כן, האפליקטור שלהם מאפשר מריחה קלה, חלקה ומדוייקת.


בסדרה 20 גוונים:

Dream Huge – ורוד סגלגל
Chill Out – אפור קר כהה
Some Nerve – סגול תוסס
Out Loud – כתום כהה
In Demand – ורוד נייטרלי


Stepping Out – ניוד כהה
True Grit – חום חם כהה
Let’s Dance – פוקסיה כהה
Shockaholic – ורוד בוהק
Big Spender – ורוד אדמדם


Babe Alert – ורוד-אדמדם ניודי
Baja Bound – קורל ורדרד
Disorderly – אדום בריק כהה
Girl Gang – שזיף
Driver’s Seat – ורוד חם


Thrill Seeker – כתום אדמדם בוהק
Blast Off – קורל ורוד בוהק
Bang-Bang – אדום צהבהב
Bawse – אדום כהה
Miss Conduct – שזיף חם כהה



כאמור, השפתון בגוון Bawse נוצר בשיתוף פעולה עם היוטיוברית לילי סינג, המוכרת לכם בוודאי בכינוי ‘Superwoman’. לסינג יש יותר מ-8.5 מיליון מנויים ויותר מביליון צפיות!!! הצלם דיוויס פקטור, מייסד המותג, הסביר: "באולפני סמאשבוקס אנחנו תמיד חושבים מחוץ לקופסה, ולכן כאשר התחלנו לדבר עם לילי סינג על איך היא מצליחה לסובב ראשים, להשיג יעדים ולהעצים את כל מיליוני המנויים שלה, ידענו שאנחנו חייבים לשתף עמה פעולה."


אגב, שמו של גוון השפתון שיצרו השניים (Bawse) הוא בעצם עיוות שיצרה סינג למילה 'בוס' (Boss) והוא אמור לבטא מישהו/י שמקרינ/ה ביטחון, מסובב/ת ראשים ומגיע/ה למטרות ויעדים – בדיוק כמו סינג.


כשהכריזה סינג באינסטגרם שלה על שיתוף הפעולה המיוחד עם סמאשבוקס, היא אמרה: "לא רק שבחרתי את הגוון ועזרתי לעצב את האריזה, אני גם ערבה באופן אישי לאורך העמידות שלו. אתם יודעים שאני לא נוהגת לסחוב שום דבר בתיק שלי כדי לבצע טאצ'אפ במשך היום. לא, אחים שלי. לבוווס (Bawese) אין זמן בשביל זה. בוווס הוא תמיד עסוק מידי בלכבוש את העולם."



מכירות השפתונים בסדרת Always on Matte Liquid Lipstick של סמאשבוקס ברחבי העולם תחל מיוני 2016.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails