יום שלישי, 31 במאי 2016

CARELINE Pro The Contour & Define Kit

אם אתם חיים על כוכב כדור הארץ, סביר להניח שאתם כבר יודעים שתופעת ה"קונטורינג" (טכניקת הצללות) הפכה להיות טרנד מסיבי מאד בשנה האחרונה וכל מותג שמכבד את עצמו השיק מוצרים משלו שיעזרו לכל אחת ליישם על עצמה את התורה בקלות רבה, אפילו אם היא לא מאפרת מקצועית. גם מותג הקוסמטיקה הישראלי "קרליין" הצטרף לטרנד והשיק בימים אלו את The Contour & Define Kit – פלטה הכוללת ארבעה גוונים בסיסיים לחיטוב ופיסול תווי הפנים. לצידה, השיק המותג גם מברשת חדשה, שעוצבה במיוחד כדי לסייע במלאכת היישום.



כשנתקלתי לראשונה בפרסומים אודות הפלטה החדשה של "קרליין" שמחתי מאד, מכיוון שמדובר במותג שהוא נגיש מאד לקהל הישראלי, ראשית מבחינת הזמינות ושנית בגלל המחיר השווה כמעט לכל כיס של מוצרי המותג. בהזדמנות זו, אני רוצה לציין לטובה שני קולגות שלי שעומדים מאחורי המותג – זיוית יקיר ועומר אסף, שטורחים ללא הרף להביא מענה לצרכי הקהל הישראלי, עם מוצרי איפור וטיפוח שלא נופלים בטיבם ממותגים בינלאומיים אחרים. בעיקר בשל כך, שמחתי שנפלה בחלקי ההזדמנות לסקור את פלטת הקונטור החדשה.

הפלטה מגיעה באריזת פלסטיק שחורה חלקה עם כיתוב לבן. הפלטה עצמה כוללת, כאמור, ארבע פודרות בגימור מאט, בגוונים של: טאופ בהיר להצללות, ברונזר (משזף) בהיר, ברונזר כהה ובז' בהיר להארות. מפת הגוונים, כולל מקרא, מופיעה הן על צידה האחורי של הפלטה כמו גם על תחתית אריזת הקרטון החיצוני שלה. בנוסף, הפלטה מצויידת במראה פנימית מובנית בגודל נח מאד לשימוש. אגב, מצטערת על המראה המלוכלך של הפלטה בתמונה. כנראה, שאיפה שהוא בדרך אלי עברה הפלטה קצת טלטלות ואחת הפודרות השתחררה ממקומה וקצת התפוררה...



במקרה שלא ידעתם, הגוון שמיועד להצללות חייב להיות גוון חום אפרפר קר. הצללה באמצעות גוון חום חם (כמו ברונזר) עלולה לגרום לפנים להראות מלוכלכות או "בוציות". לכן, עדיף להשתמש בברונזר רק כדי להוסיף חמימות למראה עור הפנים.

בתמונה שלהלן ניתן לראות סווטצ'ים של הגוונים בפלטה. קל מאד להבחין, שהגוון המיועד להצללות (מס' 2 בתמונה) ממש נבלע ונעלם אל מול הגוון של פנים הזרוע שלי. לצערי, התאכזבתי לגלות שגם על פניי הוא כמעט בלתי מורגש ויש לחזור ולבנות אותו במספר שכבות כדי שתעשה הצללה בצורה טובה וברורה. שאר הגוונים בפלטה אמנם הרבה יותר פיגמנטים, אבל בסה"כ הפלטה תתאים לשימוש לבעלות עור בהיר עד בינוני בלבד.


כמובן, תורת ההצללות וההארות צריכה להעשות בהתאם למבנה הפנים של כל אחת ואחת, אבל בדרך כלל זה נעשה כך: את ההצללה מניחים מתחת לעצם הלחי, על קו הלסת, איזור הרקות וקו השיער ובצידי האף. הברונזר יונח על עצם הלחי, במרכז המצח ובנקודות גבוהות אחרות בפנים – ממש בדיוק היכן שקרני השמש מגיעות בדרך-כלל. את ההארה מניחים מעל עצם הלחי, מעל הגבה, על גשר האף ובקשת הקופידון בשפתיים. מבולבלים? אל דאגה! לפלטה מצורף מדריך מאוייר, המתאר בדרך פשוטה וקלה כיצד לעשות זאת.


אם זה לא מספיק, אז "קרליין" הכינו גם סרטון בהדרכתו של עומר אסף:



כאמור לעיל, יחד עם הפלטה הושקה גם מברשת חדשה – מס' 09, אותה ניתן לרכוש בנפרד. המברשת מגיעה עם ידית שטוחה רחבה בצבע לבן. המברשת עצמה הינה בעלת שיער סינתטי, רך למגע, היא לא מאד דחוסה, כך שקל ופשוט מאד לטשטש באמצעותה את ההצללה. כמו כן, המבנה השטוח שלה מאפשר לדייק בהנחת ההצללה בקלות ובנוחות.



את פלטת ההצללה (מחיר השקה: 99 ₪) והמברשת (35 ₪) של קרליין ניתן להשיג ברשתות הפארם ברחבי הארץ.

אגב, כשאתם מגיעים לדוכן של קרליין באחד הפארמים, ממליצה לכם לבדוק בנוסף את שני הגוונים החדשים והמקסימים של מסקרה Bold האהובה עלי מאד. האחד גוון כחול כהה והשני חום קטיפתי עמוק.




2 תגובות:

  1. אז בשורה התחתונה את מרוצה מהפלטה? או שלמרות הרוונות הטובות זה לא לגמרי זה?

    השבמחק
    תשובות
    1. בשורה התחתונה מדובר בסה״כ בפלטה חביבה, שתתאים בעיקר לבעלות עור בהיר, לשימוש אישי ולא מקצועי.
      בתור מאפרת מקצועית לא בטוחה שהייתי משתמשת בה להצללות על לקוחות שלי, בגלל שיש פלטות אחרות מוצלחות יותר, שיכולות לשמש אותי עבור מיגוון רחב של גווני עור.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails