יום שישי, 20 במאי 2016

BECCA x Jaclyn Hill Champagne Glow Collection

לא מזמן הכריז מותג האיפור האוסטרלי Becca (בֶּקָּה) על שיתוף פעולה נוסף עם ג'קלין היל – מאפרת מקצועית, בלוגרית ויוטיוברית, אחרי שהיילייטר שהשיקו השניים ("Champagne Pop") הפך להיות אחד המוצרים המבוקשים ביותר של המותג ונכנס כמעט מיידית לרשימת המועדפים של רשת "ספורה". כעת, כאמור, מבקשים במותג לשחזר את ההצלחה ומשיקים קולקציית מוצרים שימריים בשיתוף עם היל, רובם מבוססים על אותו ההיילייטר הפופולרי.





Champagne Collection Face Palette (52$) – פלטה הכוללת שני גווני היילייטר (אחד מהם הושק בשיתוף הפעולה הקודם בין בקה להיל), שני סמקים מינרליים וסומק זוהר ומיועדת לסייע ביצירת מראה חי וזוהר מושלם:

Champagne Pop – זהב לבן רך עם תת-גוון אפרסק-ורדרד (היילייטר)
Prosecco Pop – זהב חם בינוני (היילייטר)
Amaretto – שקד קלוי מאט (סומק מינרלי)
Pamplemousse – ורוד-קורלי חם מאט (סומק מינרלי)
Rose Spritz – ורוד אפרסקי רך עם ברק זהב חיוור (סומק זוהר)





Champagne Collection Eye Palette (40$, מהדורה מוגבלת) – פלטה הכוללת 5 צלליות, אחת מהן - Champagne Toast - נוצרה בהשראת גוון ההיילייטר המפורסם של היל. 

שמות גווני הצלליות בפלטה:
Chardonnay
Champagne Toast
Cordial
Cognac
Bordeaux



Shimmering Skin Perfector (41$) – גרסה נוזלית של ההיילייטר המפורסם של היל Champagne Pop, מיועד להגביר את המראה הקורן הטבעי של העור ולהוסיף זוהר עדין בנקודות שונות בפנים, כמו עצמות הלחיים, הרקות ועוד.


Shimmering Skin Perfector Poured Crème Champagne Pop (38$) – גרסה נוספת להיילייטר, הפעם קרמית, המיועדת לעורר עור עמום ולהעניק לו זוהר רך ומראה בריא.


הקולקציה כולה תהיה זמינה לרכישה באינטרנט החל מה-26 במאי 2016 ובחנויות החל מ-16 ביוני 2016. אז אם אתם מתכננים נסיעה לחו"ל בקרוב, כדאי שתעשו את זה בהתאם למועד ההשקה של הקולקציה, כי מניסיון עם ההשקה הקודמת של ההיילייטר Champagne Pop, הקולקציה החדשה תעלם בוודאי תוך שעות אחדות מהמדפים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails