יום שני, 23 במאי 2016

ESTEE LAUDER Genuine Glow Collection Summer 2016

בהשראת מגמת המראה הזוהר שפשטה בעולם, "אסתי לאודר" מציגים את Genuine Glow – אוסף מוצרי איפור וטיפוח היברידיים, שיגרמו לזוהר הפנימי שלנו להראות כלפי חוץ.



המוצרים בסדרה מיועדים לפנים ולאיזור העיניים, הם בעלי מרקמים קלילים כמו מים ונטולי שומן והם תוכננו כדי להזין ולטפח את העור, להכין אותו לאיפור, לאחד את הגוון הטבעי ולהגביר את המראה הזוהר הבריא והמואר שלו. הפורמולה שלהם מועשרת ברכיבים נוגדי חימצון, כך שבשימוש יומיומי במוצרים הם יסייעו לצמצם את מראה הנקבוביות, לאחד את גוון העור ולעדן ולהחליק את המרקם שלו.

המוצרים בקולקציה:

Priming Moisture Balm – פריימר באלם המיועד לשפר את מרקם העור ולהעשיר אותו בלחות. הפורמולה שלו מכילה טכנולוגיית פיזור אור המיועדת לטשטש פגמים בעור ולהעניק לו מראה ותחושה חלקים יותר. הפורמולה קלילה ביותר, נטולת שומן, מכילה חלבון סובין אורז לשיפור ההידרציה הטבעית של העור וגלוקוזמין לליטוש עדין של מרקמו; תמציות שזיף ומולסה מסייעות לאחד את גוון העור, בעוד לציטין טבעי אחראי על מזעור מראה הנקבוביות וסיוע באיזון עודפי שומן והפחתת ברק. הפריימר מותיר את העור רענן וחלק, עם זוהר טבעי למראה. לשימוש בוקר וערב על עור נקי.


Priming Moisture Eye Balm – באלם בעל מרקם חלק וקריר לאיזור העיניים. הפורמולה שלו מכילה תמציות שזיף ומולסה וויטמין C להבהרת כהויות סביב העיניים וגלוקוזאמין לשיפור וליטוש עדין של מרקם העור. בנוסף, תערובת אצות ים וקמומיל מוזהב מסייעים להפחתת הנפיחות. לשימוש בוקר וערב על עור נקי סביב העיניים.


Blushing Creme for Lips & Cheeks – מוצר דו-שימושי: מעניק ללחיים סומק בעל מראה חי ובריא ולשפתיים גוון קליל ושקוף. מדובר בתערובת קרמית מושלמת של רכיבי הזנה וחומצה היאלורונית, ויטמין C ו-E וחלקיקים אופטיים מאירים המעניקים לעור מראה רענן, גוון חי וזוהר מיידי. מוצע בשני גוונים:
·       Sweet Cheeks
·       Peachy Keen


Eyelighting Creme for Eyes & Face – היילייטר רב-שימושי לעיניים ולפנים, בעל מרקם קליל ביותר. ניתן לשימוש על העפעפיים, עצמות הלחיים והרקות. בשימוש על העיניים הוא גורם להן להראות מוארות ופקוחות. על העור- הוא מעצים את המראה הזוהר שלו ומאיר אותו באופן מיידי. מוצע בשלושה גוונים:
·       Gleam Glow
·       Bare Blush
·       Sweetest Thing


Reviving Oil Lip Tint – מוצר המעניק גוון עדין מאד לשפתיים יחד עם קוקטייל רכיבי לחות וריכוך המסייעים לשמור על שפתיים חלקות ורעננות כמו של תינוק. הפורמולה שלו מכילה בנוסף רכיבי ניפוח ומילוי לשפתיים, בעוד הגוון שמתקבל על השפתיים מושפע מרמת ה-PH (חומציות) הטבעית ומשתנה בהתאם. מגיע בגוון שקוף אוניברסלי שמתאים לכל גון עור.


הקולקציה תעלה על המדפים ברחבי העולם החל מיולי 2016.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails