יום ראשון, 7 בנובמבר 2010

ESSIE מציגה אקלקטיות אלגנטית לסתיו 2010

קולקציית סתיו 2010

essie, מותג הלקים המוביל בעולם, משיק את קולקציית הסתיו לשנת 2010 בסימן אקלקטיות אלגנטית, המשלבת בין ניצוצות גלאם הוליוודי דקדנטי, מוטיבים של שיקיות אורבנית וכל זה תוך שילובי צבעים מפתיעים.
מסלולי תצוגות ההוט קוטור לאופנת סתיו 2010 הציגו לראווה ערב רב של סגנונות שונים, אשר בישרו על בוא הסתיו: מחד - גלאמור קלאסי, מאידך - לוק עירוני-אורבאני כוחני, כשבתווך נצפו גם סגנונות נשיים עם שילובי בדים במראה השכבות. התחושה המתקבלת היא סקסית, אפלולית ומסתורית. פאם פטאלית, יש שיקראו לזה. מינימליזם וסקס אפיל הם שם המשחק; צבעוניות דרמטית, טקסטורות קטיפתיות ונגיעות מטאליות.

לדברי אסי וינגרטן, מייסדת ונשיאת essie: "בסתיו זה, המעצבים מערבבים הכל יחד, משלבים בדים שקפקפים עם עור גס, משתמשים בפריטי הלבשה תחתונה כבגדים עליונים לכל דבר והכל, תוך שימוש בפלטת צבעים דומיננטיים ועמוקים היוצרים מראה מתוחכם ומפתה במיוחד. ההשראה שלי לקולקציית הסתיו הגיעה מפלטת הצבעים האלגנטיים, האדומים הסמוקים וצבעי הקומופלאג' – צבעי ההסוואה".

בקולקציית סתיו 2010 של essie שישה גווני סתיו אופנתיים, ה'מלבישים' את הציפורן בלוק טרנדי אך קלאסי, חזק אך מתפנק, מתוחכם מחד, אך רך ונשי מאידך...

הצבעים בקולקציה:
· In Stitches ורוד סמוק בלוק סתווי.
· Limited Addiction אדום חם וסקסי. התמכרות אמיתית.
· Sew Psychedאפרפר-חאקי בגימור קשמיר קטיפתי. ה-צבע של העונה!
· Merino Cool סגול-אפרפר סנסואלי.
· Velvet Voyeur בורדו עמוק ודקדנטי.
· Little Brown Dress הפתעה! גוון קפה שחור במראה סקסי ומסתורי.

Essie-fall-2010-nail-polish-collection-swatches

המחיר: 65 ₪
לבירור נקודת המכירה הקרובה, לפרטים והזמנות: 03-6002225 או באתר www.essie.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails