יום חמישי, 10 במרץ 2011

רשמים מכנס המאפרים בחסות REVLON ו"Bbeauty"

בשבוע שעבר התכנסו מאות ממאפרי ישראל לכיתת אומן מיוחדת בראשותו של ערן פאל – מבכירי המאפרים בארץ. את החסות לאירוע העניקה ענקית האיפור REVLON, שיחד עם אורית ויזל, מנהלת פורום המאפרים המקצועי ובעלת פורטל היופי הישראלי Bbeauty, אירגנו כנס מתוקתק מכל הבחינות:

המקום - ה"וילה" בגני התערוכה בתל-אביב;

big16682158 big16682126

הכיבוד – גורמה!

big16682147

החלק האמנותי - ערן פאל;

big16682341

המבצעים השווים;

big16682771

השי (השווה לא פחות) והכי חשוב – האווירה הנעימה והכייפית ששררה במקום.

ערן פאל, אשר עיקר התמחותו הינה בתחום האופנה, הדגים על הבמה שלושה לוקים יפיפיים, על-פי פייס צ'ארטים (Face Chart) שהכין מראש וחולקו בתחילת האירוע למשתתפים.

big16682994 לוק ראשון

פאל הראה כיצד הוא עובר מלוק "ביוטי" ללוק "אופנתי", שמתאים מאד למסלולי התצוגות:

1 מימין: ביוטי, משמאל: פאשן

אגב, לדבריו הוא מעולם לא למד את מקצוע האיפור באופן רישמי. את כל הידע שלו הוא צבר מתוך אהבה לצד האמנותי שבדבר וממרום מעמדו והוותק שצבר (כ-18 שנה בתחום) ניתן ללמוד, כי תשוקה ונחישות הם סעיפים חשובים מאד בתעודת ההצטיינות של אוניברסיטת החיים. הצצה קטנה לתיק העבודות באתר של פאל מצליחה להוכיח זאת יותר מכל.

לצורך ההדגמה פאל השתמש, בין השאר, במספר מוצרים חדשים שהשיקה "רבלון" באותו מעמד (עליהם כתבתי כבר בפוסט נפרד): מסקרה CUSTOM EYES, לקים מסדרת TOP SPEED ועפרונות עיניים ג'מבו LUXURIOUS COLOR SMOKY CRAYON למראה מעושן.

את האירוע מסכמת ויזל במילים הבאות: "ההיענות של המאפרים היתה עצומה וברור גם למה: קיים צימאון אדיר לידע וחידושים בתחום האיפור המקצועי, אשר אינם זמינים בארץ בסטנדרטים הולמים. ברור לי בוודאות, כי למפגש כזה יהיו עוד מפגשי המשך בשיתופי פעולה עם כל חברות האיפור המובילות בעתיד".

כן יירבו!

2 תגובות:

  1. היי לבנת,
    האם ידוע לך באיזה מייקאפ הוא השתמש בלוק הראשון?

    השבמחק
  2. מצטערת, אני לא יודעת.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails