יום שני, 26 בדצמבר 2011

האריזה כן קובעת!

אם חשבתם שלא משנה איך מוצר הקוסמטיקה שלכם ארוז, תחשבו שוב: ב"אוון" השכילו לפתח את המארז שימנע מהקרם להתקלקל.

1

הפאראבנים, אותם חומרים משמרים ידועים לשמצה, נראים תמיד כרע הכרחי: הם אמנם מגנים על המוצרים מפני התקלקלות ו/או התפתחות חיידקים מזיקים, אך לעיתים קרובות הם גם גורמים לגירויים בעור או אפילו – לא עלינו – עלולים להיות מסרטנים. במותג הדרמו-קוסמטיקה AVENE השכילו למצוא פתרון הולם לבעיה וממש בימים אלו הם משיקים את "אוון טולרנס אקסטרים" - סדרה חדשה של מוצרים נטולי פארבנים וחומרי בישום שונים, המיועדים לבעלי עור רגיש במיוחד.

מסתבר שהפיתרון ליצור מוצר נטול פארבנים שיהיה גם בטוח לשימוש, נעוץ למעשה באריזת המוצר עצמו. עד עתה, מוצרים שיוצרו ללא פארבנים הגיעו באריזות זעירות (שפופרות, בקבוקונים או אמפולות), שאיפשרו שימוש למשך 72 שעות לכל היותר מרגע שהמוצר נפתח. המוצרים בסדרת "טולרנס אקסטרים" מגיעים באריזת פטנט סטרילית מיוחדת, המאפשרת לחומר לצאת ממנה, אך יחד עם זאת מונעת מבקטריות או כל דבר אחר להיכנס פנימה. הכל הודות למנגנון המיוחד שנמצא בפיית המוצר ומחולק לארבעה חלקים, כולל ממברנה המתרוממת ברגע שלוחצים על השפופרת וחוזרת למקומה כשהלחץ על השפופרת נפסק. פשוט גאונות!

2

שילוב של טכנולוגיה זו עם נוסחת ה-E.T.S– Extreme Tolerance System (מים טרמליים עשירים מאד בלחות עם מספר מינימלי של מרכיבים טהורים וייצור בסביבה סטרילית תחת פיקוח קפדני ומבחני סבילות על חולים אלרגנים) יוצרת קוסמטיקה אידיאלית לעור רגיש במיוחד ואלרגי. רגישות התאים בעור מופחתת, חילוף התאים משתפר וההגנה החיסונית שלהם מתחזקת.

סדרת "טולרנס אקסטרים" כוללת שני מוצרים: תחליב ניקוי ללא שטיפה המיועד לפנים ולעיניים (180 ₪, 50 מ"ל) וקרם מרגיע נוגד גירויים (200 ₪, 50 מ"ל) – שניהם מגנים, מלחחים ומרגיעים את העור לאורך כל היום, כך שהעור מסוגל להתמודד עם נזקי הסביבה.

את המוצרים ניתן להשיג ברשתות הפארם השונות ובבתי המרקחת ברחבי הארץ.


*הפוסט נכתב במקור לפורטל היופי
Bbeauty.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails