יום חמישי, 10 במאי 2012

בראד פיט נבחר כפנים החדשות של הבושם שאנל 5

השמועות היו באוויר כבר הרבה זמן, אבל היום (רביעי) הן גם קיבלו אישור רשמי – בראד פיט, כוכב הקולנוע ההורס, נבחר להיות הפנים של הבושם הותיק והפופולארי "שאנל 5"!

את האישור לבשורה פרסם בית האופנה הצרפתי בהודעה לקונית שפורסמה על-גבי חשבון הטוויטר שלו: "שאנל בחרה בשחקן בראד פיט, בעל השם העולמי, להיות הפנים של קמפיין הפרסום הקרוב לבושם שאנל 5". לצד הציוץ המפתיע, פורסמה גם תמונה של פיט עם מבט יוקד בעיניו... פשוט להתעלף!

טוויטר ההודעה בחשבון הטוויטר של שאנל

נכון, מדובר פה בבושם נשי לגמרי ופיט בן ה-48 הוא למעשה הגבר הראשון שמשמש כפנים שלו מאז הושק לראשונה ב-1921, אבל יש להודות שהוא (פיט) מהווה מושא הערצה ומוקד משיכה של כמעט כלל הנשים ברחבי העולם. בכל זאת, הוא נבחר על-ידי מגזין "פיפל" לגבר הסקסי ביותר אי-פעם...

אגב, פיט הוא אולי הפנים הגבריות הראשונות של הבושם, אבל ללא ספק בשאנל חובבים מאד כוכבי קולנוע: כפנים הקודמות של הבושם כיכבו קודם לכן השחקניות המפורסמות קתרין דנב, ניקול קידמן ואודרי טאטו. זאת, אם לא מחשיבים את הגב' קוקו שאנל, שהופיעה בכבודה ובעצמה בקמפיין לבושם בשנת 1937.

1משמאל לימין: קתרין דנב, ניקול קידמן, אודרי טאטו

ChanelNo5Ad2 קוקו שאנל בפרסומת לבושם שצולמה במלון ריץ' בפריז

כזכור, גם השחקנית מרלין מונרו שמה את הבושם על המפה, כאשר יצאה בהצהרה המפורסמת, לפיה היא לא לובשת כלום למיטה מלבד "5 טיפות של שאנל 5". פלא שהבושם הפך להיות פופולרי יותר מאז?

chanel 5-monro  מרלין מונרו עם הבושם שאנל 5

"זה כמו לזכות בכרטיס לוטו", תיארה פעם מיסיה סרט, חברתה הטובה של קוקו שאנל, את ההצלחה סביב הבושם הנ"ל. יש לנו הרגשה טובה שגם פיט יסכים איתה על כך – לפי השמועות, הוא אמור לקבל בעקבות התפקיד החדש שלו סכום של לא פחות מ-7 ספרות !!! בכל אופן, הקמפיין בכיכובו יעלה בהמשך השנה, כאשר כבר בסוף השבוע הקרוב הוא אמור להשתתף בצילומים הראשונים לקמפיין שיתקיימו בלונדון - סידור מאד נוח מבחינתו היות וזוגתו המפורסמת לא פחות, השחקנית אנג'לינה ג'ולי, אמורה להיות גם היא באיזור בעקבות צילומים לסרט קולנוע חדש בהשתתפותה.

*הפוסט נכתב במקור עבור פורטל היופי Bbeauty 

2 תגובות:

  1. בחירה מעניינת ...

    השבמחק
  2. נו באמת...בושם כל כך קלאסי וגבר כל כך לא קשור...

    שיהיה...

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails