יום שבת, 19 בינואר 2013

A Drop of Rose – בושם חדש בסדרת pureDKNY

האם יש משהו יותר מלבב מאשר לקבל זר יפיפה של ורדים? הרגע הזה, בו את טומנת את האף בתוך ניחוח קלאסי ורומנטי... ממש כמו לשמוע שיר אהבה נוסטלגי. כזה הוא הבושם החדש "A Drop of Rose" של דונה קארן, המצטרף בימים אלו לסדרת הבשמים pureDKNY.


כמו שני הבשמים הקודמים בסדרה, "A Drop of Vanilla" (2010) ו- "A Drop of Verbena" (2012), הבושם החדש נוצר בדרך לא שיגרתי, לפיה המרכיב המרכזי בו הוא לפני הכל – פריחת הורד הדמשקאי שגדל בעמק איספרטה בטורקיה, בשדות הפרחים של אנטוליה.


קצירת פריחת הורדים נעשית באופן ידני בתחילת הקיץ, בשעות הקרירות שלפני עליית השחר. בסוף העונה נארזים כ-2,500 טון של עלי כותרת, נשקלים ומועברים במשאית למזקקה, שם הם נכבשים ומעובדים דרך 26 שלבי זיקוק. המוצר הסופי – שמן ורדים אתרי, הינו חומר גלם מרוכז ועשיר, המשולב לאחר מכן בבושם.


"A Drop of Rose" הוא ניחוח רך ומתקתק, אבל לא באופן מבחיל אלא בדיוק כמו ורד אמיתי, והוא מצליח לשמור על הרעננות שלו על אף שניחוחות מתוקים רבים בדרך-כלל לא עושים זאת. נגיעות הוניל והוורבנה שנמצאים בתרכובת הניחוח מצליחים למתן מעט את המתיקות שבו, מוסיפים לו חמימות ומאזנים אותו באופן מושלם.

הניחוח החדש מהווה את התשובה לנשים המעריצות בשמים יפים, שחיים ונושמים נשיות. אין פה שום דבר מורכב וזה כל היופי שבדבר – פרח אחד, אהבה אחת וניחוח אחד שמצליח לבסס את עצמו ככזה הניתן לזיהוי בתוך שניות אחדות.

כחלק מהמחוייבות של המותג לאיכות הסביבה גם אריזת הניחוח עשויה מחומרים מתכלים ו/או הניתנים למיחזור כמו זכוכית ואלומיניום, דיו בעל תרכובות אורגניות נדיפות וכיוצ"ב.


חשוב לציין, שהמותג pureDKNY ממשיך את השותפות שלו מ-2010 עם CARE – ארגון הומניטרי מוביל המסייע לחלץ נשים ממעגל העוני. יחדיו הם מסייעים לחקלאים (בעיקר לנשים שביניהם) בהכשרת כלכלית-עסקית, הענקת הלוואות ורכישת התוצרת החקלאית שלהם. כך ש"A Drop of Rose" הוא גם טיפה של רצון טוב ותסכימו איתי בוודאי, שמשמח לדעת שכל רכישת בקבוק שלו תורמת בעקיפין גם למיגור העוני של נשים אחרות בעולם.

הבושם "A Drop of Rose" משווק בארץ בשני גדלים: 50 מ"ל (410 ₪) ו-100 מ"ל (595 ₪) וניתן להשיגו ברשתות המובחרות ברחבי הארץ.

2 תגובות:

  1. הגוון היפיפה והתיאור שלך ממש עושים חשק להריח ולהבשם. מאוד מסקרן

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails