יום שבת, 16 במרץ 2013

סקירה: FARAN – Natural Face Serum Anti-Aging

מוצר נוסף מבית FARAN הגיע לידי – הפעם התבקשתי לסקור סרום אנטי-אייג'ינג לפנים, המיועד להעניק לעור מראה זוהר וחלק.


מדובר במוצר המורכב למעשה מתערובת עשירה של שמנים טבעיים, תמציות צמחים וויטמינים, שתפקידם להזין את עור הפנים ולהעשיר אותו בלחות. הצצה ברשימת הרכיבים מגלה שהוא מכיל, בין השאר, שמן זרעי חוחובה, שמן שקדים מתוקים, שמן אגוזי מקדמיה, שמן אבוקדו, שמן חיטה, שמן לבנדר, ויטמין E, תמציות פרח ציפורני החתול ועוד.


הסרום מגיע בבקבוק משאבה, המאפשר הוצאת חומר ממנו בצורה נוחה, תוך שמירה על ההיגייניה של המוצר.


כיאה למוצר המכיל ברובו שמנים, גם המרקם של הסרום עצמו מזכיר מאד שמן והוא אף סמיך כמוהו.



את הסרום יש למרוח על הפנים באופן שווה, כאשר בחברה ממליצים לעשות זאת בעיקר בשעות הערב/לילה של היום, על עור פנים נקי כמובן. בנוסף, מציינים בחברה כי הסרום יכול לשמש כתחליף לקרם הפנים, או במקרה של עור פנים רגיל/יבש- יש למרוח מספר טיפות ממנו לפני קרם הפנים.

כבעלת עור מעורב, נוטה לשמן אך חסר לחות, מצאתי כי למרות בעיית חוסר הלחות ממנה סובל העור שלי, השימוש בסרום בצרוף קרם לחות מעליו הכביד מאד על העור שלי והוא נטה לשומניות יתר במהלך היום. עם זאת, כאשר הנחתי את הסרום בשעות הערב, על עור פנים נקי, העור הרגיש לי נעים ונינוח במיוחד באופן כזה שמצאתי את עצמי מלטפת מידי פעם את הפנים בהיסח הדעת (או שלא). גם למחרת בבוקר ובמהלך היום העור המשיך לשמור על גמישותו הנעימה והרגיש חלק למגע.

חשוב לציין, שבגלל סמיכותו של הסרום מספיקה לגמרי כמות חומר הנשאבת מלחיצה אחת על משאבת הבקבוק ואין צורך להעמיס על העור יותר מכך!

נקודה נוספת ראויה לציון הינה שהמוצר - כמו מרבית מוצרי החברה - נושא את תו התקן המחמיר של ECOCERT (אקוסרט), שהוא הגוף האירופאי הגדול ביותר בנושא הקוסמטיקה הטבעית והאורגנית. הקריטריונים של "אקוסרט" למוצרי קוסמטיקה אורגנית הם לפחות 10% מרכיבים אורגניים, מינימום של 95% מרכיבים ממקורות צמחיים טבעיים ואיסור שימוש במרכיבים סינתטיים הנפוצים בדרך-כלל בתעשיית הקוסמטיקה. בנוסף ולא פחות חשוב – המותג, על-פי הצהרתו, אינו מבצע ניסויים בבעלי-חיים.

מחירו המומלץ של הסרום הינו 205 ₪ (תכולה: 30 מ"ל) וניתן להשיגו דרך חנות המפעל במצפה רמון (הזמנה טלפונית 08-6539333) ובנקודות מכירה נוספות. כל הפרטים באתר החברה או בדף הפייסבוק שלה.

*המוצר התקבל לסקירה מטעם החברה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails