יום ראשון, 15 בדצמבר 2013

NARS Final Cut, Edge of Pink Collection (אביב 2014)

מסתבר שהגוון הורוד הולך לשלוט באביב הקרוב ואני שמחה מאד על כך, מפני שגיליתי ממש לאחרונה שהוא עושה לי טוב על הלב. האמת, שגיליתי שלפעמים הוא אפילו מסוגל לגרום לי גם לויברציות חזקות בלב. ככה לפחות הרגשתי כשראיתי לראשונה את התמונות של הפריטים בקולקציית האביב הקרובה של נארס...



הקולקציה הקטנה מורכבת, רובה ככולה, ממוצרים לשפתיים וללחיים שמעניקים מראה מתקתק וזוהר כאחד:

NARS Blush – סמקים:
Sex Fantasy
– ורוד פודרתי מאט רך
Final Cut – כתום קורלי
Love – ורוד פסטלי פודרתי
New Attitude – ורוד אפרסקי


NARS Illuminator – מוצר ורסטלי להארות עדינות. ניתן לשימוש לבדו או בערבוב עם מייקאפ. מוצע בגוון Adelaide – ורוד בייבי.

NARS Satin Lip Pencil – עפרונות שפתיים להדגשת השפתיים בגווני ורוד כריזמטיים. מאפשרים ליצור מיגוון רחב של שילובים אפשריים עם כל גוון וסגנון איפור. מוצעים בארבעה גוונים:
Descanso – ורוד פסטלי
Torres del Paine – כתום קורלי
Villa Lante – ורוד אפרסקי
Stourhead – ורוד בייבי מאט רך


הקולקציה אמורה לעלות על המדפים (בחו"ל) במהלך ינואר 2014.


2 תגובות:

  1. הנה הלכה והתמוססה לה ההחלטה מהפוסט נקודם, אני רוצה!!! במיוחד את העפרונות, יש + בזה שהם לא זמינים בפארם :) לפחות עבור כרטיס באשראי שלי

    השבמחק
    תשובות
    1. ידעתי שלא תצליחי להחזיק מעמד יותר מידי זמן, אבל לא חשבתי שזה יקח פוסט אחד בלבד... :P

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails