יום שבת, 12 ביולי 2014

Sisley Phyto Teint Expert Foundation

סיסלי, מותג היופי הצרפתי היוקרתי, ישיק בקרוב את Phyto Teint Expert Foundation - מייקאפ חדש ופורץ דרך מבחינת המותג, המבטיח לאחד את העור, להסתיר פגמים בעוד שהגימור שלו נשאר טבעי, זוהר ויפה במשך לא פחות מ-12 שעות! בנוסף, ולא פחות חשוב, יש לו תכונות אנטי-אייג'ינג, הוא עשיר בלחות והוא גם מגן על העור. בקיצור, כל מה שאשה רוצה ומייחלת לו!


הסוד שמאחורי Phyto-Teint Expert, המייקאפ החדש של סיסלי, טמון בעצם בדור חדש של אבקות המצויות בפורמולה שלו ואחראיות על הענקת מראה אחיד, טשטוש עדין של סימני הגיל ויצירת טקסטורה חדשה ויפה יותר לעור הפנים. אותן אבקות בשילוב ג'ל מטשטש אופטי משקפים חזרה את קרני האור ב-180 מעלות ועוטפים את העור בשכבה חלקה שמותירה גימור מושלם. הג'ל המטשטש מורכב, בין השאר, מהקטורייט (hectorite- נגזר חימר עם תכונת ספיגה) המשפר את אפקט הייפוי על-ידי יצירת גימור מאט לעור.


עם זאת, כדי להבטיח מראה של עור קורן וזוהר, חלקיקי מיקה קריסטליים פועלים כמראות קטנות המספקות קרינה מירבית וגימור שקוף מאד טבעי. בנוסף, פיגמנטים אולטרה-טהורים יוצרים גוונים קרובים ככל האפשר לגוון העור הטבעי עם כיסוי מספיק דיו מבלי להותיר סימנים גלויים לעין. בדיוק כמו עור שני!


Sisley Phyto Teint Expert Foundation אמור לעלות על המדפים בעולם במהלך ספטמבר 2014 והוא יוצע ב-8 גוונים שונים:


·         No.0 Porcelain
·         No.0+ Vanilla
·         No.1 Ivory
·         No.2 Soft Beige
·         No.2+ Sand
·         No.3 Natural
·         No.4 Honey
·         No.5 Golden



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails