יום ראשון, 15 בפברואר 2015

Lancôme חוגגים 80 שנות יופי

הפוסט עודכן ב-23/02/2015

מותג היופי הצרפתי Lancôme, שנוסד בצרפת בשנת 1935 על-ידי ארמנד פטיז'אן, חוגג בימים אלו 80 שנות יופי לקיומו.



חגיגות יום ההולדת מהווים עבור המותג הזדמנות להודות לכל אותן נשים שהיוו השראה עבורו, החל מהלקוחות הנאמנות שלו ועד לשגרירות היופי שמייצגות אותו, כמו גם להראות נכוחה כי החיים אכן יפים יותר עם לנקום. את זאת הם מתכוונים לעשות באמצעות יוזמות ופעילויות מהנות שונות לאורך כל השנה הנוכחית.

"מעל לכל, אנחנו רוצים שהחגיגה הזו תהווה רגע של שמחה", מסביר פרנסואה להמן, מנכ"ל לנקום. "עבור לנקום, יופי הולך יד ביד עם אושר, כך שזהו יום הולדת בצורה של חגיגה, בה כל חודש יוכיח המותג מחדש את השאיפה הגדולה ביותר שלו: להפוך את חייהן של הנשים ליפים יותר עם לנקום!"


כחלק מהחגיגות, יצרה לנקום יחד עם הבמאי תומאס טיימן סרטון קצר בשם “Ceci n’est pas une rose” (בתרגום חופשי: "זה לא רק ורד"), שמטרתו להציג את כל מה שהמותג מגלם. הסרטון ייחשף ויעלה לאוויר ב-20 בפברואר 2015, בדיוק יום אחד לפני יום השנה להקמת המותג (21 בפברואר 1935).


הסרטון הסוריאליסטי הקצר משלב סדרה של סצנות המציגות את "הבית עם הוורד", כאילו בתוך חלום. יש בו שימוש בטכניקות אנימציה מסורתיות עם דמויות מנייר. לצורך כך נדרשו לא פחות מ-200 שעות של חיתוכים ידניים ו-50 אלמנטים המרכיבים את הסצנות השונות בו, שרוכזו על סט צילום שגודלו 800 מ"ר. הצילומים עצמם נמשכו למעלה מ-30 שעות! "מעבר להיותו סרטון ממותג, זהו סרט שגורם להרגשה טובה, שמעודד נשים לאהוב את החיים עם לנקום... כאן, עכשיו ולמשך זמן רב", מציינים בלנקום.


גולת כותרת נוספת הינה "ספר שולחן קפה" שפורסם על-ידי Editions du Regard ויהיה זמין לרכישה החל ממרץ 2015. הספר, שנכתב על-ידי סטפן גיבורז'ה, מספר את סיפורו של בית שהשאיפה שלו היתה תמיד להציע לנשים את החופש לפרוח. הספר כולל איורים של דיוויד דאונטאון, ואראם מורטיאן וססיליה קרלשטד, כמו גם צילומים של צ'רלס הליו, ניקו, אלכסיי לובומירסקי וניק נייט. הספר יוצג בדוכנים של לנקום, שיחלו בחגיגות יום ההולדת ב-8 במרץ 2015, בדיוק במועד בו חל יום האשה הבינלאומי.


כמו כן, ישיק ויציג המותג מספר פריטים במהדורה מוגבלת, ביניהם סטים שונים ומוצרים אייקונים של המותג. במסגרת החגיגות הדיגיטליות יוצעו בפעם הראשונה למכירה און-ליין בלבד שלושה גוונים בלעדיים (במהדורה מוגבלת) של השפתון L'Absolu Rouge.

מזל טוב, לנקום!

תגובה 1:

  1. פוסט מקסים!
    אוהבת ממש את המותג הזה...

    מוזמנת לבלוג שלי,
    www.mycatwalkblog.blogspot.co.il

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails