יום רביעי, 11 במרץ 2015

Nivea Men Creme

Nivea (ניוואה) מותג הטיפוח הבינלאומי לעור ולגוף משיק את Nivea Men Creme - הגרסה הגברית לקרם הכי מפורסם שלו בכל הזמנים - Nivea Crème.



הקרם המקורי, שהושק לראשונה בשנת 1911, הינו המוצר הנמכר ביותר של המותג. מדובר בקרם לחות עשיר מאד, שלמעשה היה המוצר הראשון אי-פעם שהצליח לשלב בתוכו מים ושמן יחד. הפורמולה שלו מבוססת על רכיב המכונה בשם Eucerit ועשוי מלנולין- מעין שעווה צהובה המופרשת מבלוטות החלב של בעלי חיים בעלי פרווה צמרית. שעווה צמרית זו היא, למעשה, סוד ההצלחה של הקרם של ניוואה, שמתפקד עבור רבים מאיתנו לאו דווקא רק כקרם לחות, אלא גם כקרם יעיל לפני/אחרי גילוח, קרם מזין לגוף ועוד... אצל הכבשים, הלנולין משמש כחומר מגן מפני רטיבות או מהשפעות סביבתיות אחרות. באופן דומה, בתחום הקוסמטיקה, הוא משמש כסוכן יעיל המגן על העור, מזין אותו ונועל את הלחות בתוכו.

הקרם המקורי על כל גלגוליו משנת 1911

כעת, כאמור, משיק המותג את Nivea Men Creme - הגרסה ה"גברית" של הקרם שמגיעה במרקם קליל, לא שומני, שנספג במהירות בעור. הקרם עוצב באופן שיותיר את העור מוזן בלחות ורענן ויש לו גם ניחוח גברי שנותר לאורך זמן. הקרם מיועד לשימוש על עור הפנים, הידיים והגוף ובזכות הפורמולה העדינה שלו הוא מתאים לכל סוגי העור.

כמו הקרם המקורי, גם הקרם בגרסה הגברית מגיע באריזת אלומיניום עגולה בגווני המותג המוכרים בכחול ולבן והוא יעלה על המדפים ברחבי העולם במהלך אפריל 2015.

ואם כבר מזכירים את Nivea, אז זה המקום לדווח שהמותג משיק בימים אלו ארוניות טיפוח (סטנדים) חדשות בחנויות הפארמים ברחבי הארץ. המהלך הזה של המותג מבקש להעניק ללקוחות חוויית קניה ממש כמו באירופה, באופן שבו יוצגו כל מוצרי המותג במקום אחד. בנוסף, נציגות של החברה יוצבו בנקודות המכירה ויעניקו ייעוץ והתאמה אישית לכל לקוחה, בהתאם לצרכיה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails