יום שני, 8 ביוני 2015

מוצר השנה 2015

לפני כחודש ימים התקיים אירוע "מוצר השנה" לשנת 2015 – אירוע המתקיים זה 28 שנה ב-31 מדינות ברחבי העולם. אצלינו זו השנה העשירית בה מתקיים האירוע, שמטרתו בעצם לסמן עבור הצרכנים מוצרים המצטיינים באיכות ובחדשנות – כל אחד בתחומו הוא. את המוצרים המצטיינים בוחר בשלב ראשון פאנל של כ-17 שופטים, כאשר בשלב הבא – הם עוברים לבחינת הצרכנים עצמם באמצעות סקר המבוצע ע"י מכון מחקר.



גם השנה, היה לי הכבוד להיות נוכחת בהצגת המוצרים שזכו בקטגוריית היופי ואני שמחה לחלוק איתכם את ההתרשמות האישית שלי אחרי התנסותי בחלק מהם.


CLINIQUE Smart Custom-repair Serum

לדברי המותג, מדובר בסרום שמתאים את עצמו לצרכי העור של השתמשת ויודע לזהות את הפגמים בעור (אלו שנראים לעין וגם את אלו שלא) ולתקן אותם. הסרום אמור, למשל, לתקן ולטשטש קווים וקמטוטים, כתמים, אדמומיות וכיוצ"ב והוא מתאים לשימוש לכל סוגי העור.


המרקם של הסרום הוא יחסית "עבה" יותר מסרומים מוכרים אחרים, אבל הוא נספג מהר בעור. יש לו גוון אפרסקי בהיר, שנעלם ברגע שהוא נספג בעור, אבל אני מניחה שהוא גם זה שאחראי על המראה הקורן והזוהר שמקבל העור. אגב, למרות שהוא אינו מכיל חומרי בישום כלשהם – יש לו ניחוח קל, לאו דווקא נעים במיוחד, שנעלם תוך שניות אחדות.


מייד לאחר מריחת הסרום, העור הופך להיות חלק ונעים מאד למגע, כאילו הנחתי עליו סוג של פריימר, אבל ללא התחושה הסיליקונית או השומנית שיש בדרך כלל לפריימרים. עצם העובדה שהסרום משמש גם כסוג של פריימר חוסך, למעשה, שלב נוסף בשגרת טיפוח העור לפני הנחת האיפור מעליו.


למרות שהסרום ברשותי כבר מספר חודשים, קשה לי להעיד על המוצר מבחינת תיקון הפגמים בעור (לפחות אלו שנראים לעין), מכיוון שלצערי לא השתמשתי בו ברציפות מספיק זמן. זה לא שהסרום לא חביב עליי, אבל לצערי הוא לא מסתדר טוב עם המייקאפ האהוב עלי ביותר – Double Wear של אסתי לאודר. למרות ששני המוצרים מגיעים, למעשה, מאותו הבית, הם לא ממש מתחברים יחד והסרום של קליניק גורם למייקאפ של אסתי לאודר "להתגרגר" מעליו, גם כשאני ממתינה מספיק זמן כדי להניח לסרום להיספג בעור. עם זאת, עם מרבית המייקאפים האחרים שאני נוהגת להשתמש בם מידי פעם, הוא עושה את תפקידו נאמנה.

CARELINE Anti Gravity Face & Neck Remodeling Day Cream

את סדרת Anti Gravity את קרליין אני מכירה זה מכבר והיא, למעשה, מיועדת לנשים בגילאי 40+ (אני!), שמתחילות להיות מודאגות בעיקר מאותן "נפילות" של קווי המיתאר של הפנים והצוואר (אני!).



קרם היום בסדרה מגיע בצנצנת, יש לו מרקם נעים מאד שמלווה בניחוח נעים לא פחות. שלא כמו קרמים אחרים המיועדים לעור בוגר המאופיינים, בדרך כלל, במרקם כבד יחסית, זה של קרליין דווקא קליל ונספג מהר מאד בעור ומותיר אותו נעים ורך. אני לא יודעת להגיד אם הקרם אכן ממצק את העור, אבל הוא בהחלט מעניק לו תחושה של גמישות ונוחות וגם מספק לו לחות טובה.


חייבת לציין, שאני אוהבת מאד את האריזה של המוצר, בגווני האדום-בורדו וכסף, שמעניקים לסדרה מראה יוקרתי מאד. חבל רק, שלא השכילו במותג לצרף לצנצנת הקרם גם ספטולה קטנה שתסייע בהוצאת הקרם מהצנצנת מבלי לדחוף לתוכה את האצבעות.

REVLON Age Defying CC Cream

ה-CC קרם של רבלון הוא אחד המוצרים שהפתיעו אותי מאד לטובה. אמנם יחסית לגילי, אין לי יותר מידי פגמים בעור, אבל את אלו שיש לי אני כמובן מאד מעוניינת להסתיר. בדיוק בשל כך, אני בדרך כלל לא סומכת על כל קרמי ה-BB וה-CC למיניהם שיעשו את העבודה כמו שצריך לבדם, בעיקר בגלל הכיסוי הקל שלהם.


גם ה-CC קרם של רבלון לא ממש יוצא דופן ברמת הכיסוי שלו, אבל הוא בהחלט הצליח לטשטש יפה למשל את האדמומיות הקלה בעור שלי והעניק לפנים מראה אחיד טבעי ביותר למשך כ- 3-4 שעות לפחות. המרקם שלו יחסית קליל מאד, כך שהוא יכול גם לשמש כבסיס למייקאפ בעל כיסוי גבוה יותר, שיונח מעליו (הרי בסך הכל מדובר פה למעשה בקרם לחות עם גוון...).


עצם העובדה שהמוצר מכיל מקדם הגנה בגובה של 30SPF מוסיפה לו נקודות זכות. גם אריזת השפופרת של הקרם, המאפשרת לשאת אותו בתיק בקלות ובנוחות, מהווה יתרון נוסף עבורו.


אגב, הגוון בו התנסיתי הינו Light Medium והוא השתלב בצורה מושלמת עם גוון העור שלי.

CREMA Deodorant Antiperspirant Spray

דאודורנט הוא מוצר שאני לא יכולה לוותר עליו בשגרה היומיומית שלי. כמו רבים באוכלוסיה, אני מאד רגישה לריחות של זיעה ולא אוהבת לשהות במחיצתם של אנשים שמריחים רע. במקצועי כמאפרת, יש לי סוג של קירבה אינטימית מסויימת למאופרות שלי. אני עומדת במרחק מאד קצר מהן וגם נאלצת ברוב הזמן להרים את ידיי כדי לאפר אותן. לכן, חשוב לי מאד להריח טוב ולהרגיש רעננה (ובעיקר יבשה) תחת בית השחי.


האמת היא, שבדרך כלל אני מעדיפה להשתמש בדאודורנטים בעלי פורמולת ג'ל שקופה של מותג מוביל מסויים. הם מעניקים לי ביטחון שאשאר יבשה ובעיקר שלא אריח בצורה לא נעימה. לרוב אני מחזיקה מלאי בבית של הדאודורנטים מהסוג הנ"ל, אבל לאחרונה הוא אזל במפתיע כך שהחלטתי לנסות את הדאודורנט של קרמה.


למרות שאני לא חובבת ממש דאודורנט ספריי (במיוחד בגלל זיכרון הצריבה מהעבר לאחר גילוח), דווקא הופתעתי לטובה מהמוצר של קרמה. במותג מבטיחים עמידות ורעננות ל-24 שעות, אמנם לא העמדתי את הנתון הזה לבחינה אבל במשך 12 שעות לפחות הוא עשה יופי של עבודה. בנוסף, ניחוח המאסק שלו הוא עדין מאד, לא משתלט ולא מעיק באופן כלשהו.
אני עדיין מרגישה בטוחה יותר עם הדאודורנטים הקבועים שלי, אבל זה של קרמה מהווה תחליף נאות למקרה שאצטרך. כנראה שגם הבת שלי חושבת ככה, כי היא "אימצה" אותו אליה.

CLINERAL SkinPro Protective Moisturizing Cream

המותג הדרמו-קוסמטי "קלינרל" נולד משיתוף פעולה בין חברת התרופות TEVA לבין חברת הטיפוח AHAVA בעקבות זיהוי הצורך לספק מענה לבעלי עור רגיש ומגורה. את סדרת הפנים SkinPro הם פיתחו במיוחד עבור אנשים בעלי סיבולת נמוכה למוצרי קוסמטיקה והיא מכילה מוצרים בעלי פורמולה המבוססת בעיקרה על מינרלים מים המלח ותמציות צמחים נוגדי דלקת.



קרם הלחות לפנים בסדרה מגיע עם מקדם הגנה גבוה ביותר, ברמה של יותר מ-50SPF – יתרון חשוב ביותר, על אחת כמה וכמה לבעלי עור רגיש. עם זאת, הרמה הגבוהה של ה-SPF בקרם מעניקה למרקם שלו פחות קלילות ואולי גם זמן ספיגה ארוך טיפה יותר.


אני אוהבת מאד את העובדה שהקרם מגיע באריזת משאבה, המייתרת את הצורך בדחיפת האצבעות לתוך הקרם וכפועל יוצא מכך שומרת על היגיינת המוצר. רק רצוי לשים לב ללחוץ בעדינות על פיית המשאבה, כדי לא להוציא כמות גדולה מידי של חומר.

SCHOLL Express Pedi

בעונה זו של השנה, כשכפות הרגליים שלנו חשופות יותר, חשוב לשמור עליהן חלקות ויפות. לצערי, אני סובלת בדרך כלל מכפות רגליים יבשות ונוהגת ללכת לפדיקוריסטית לפחות פעם בחודש. לא תמיד לוח הזמנים העמוס שלי מאפשר לי להגיע אליה, כך ששמחתי לנסות את מכשיר הפדי הביתי של ד"ר שול.


המכשיר בעל ידית אחיזה עבה וחלקה, המאפשרת אחיזה נוחה ויציבה במכשיר. בבסיס ידית האחיזה נמצא גם תא המאחסן 4 סוללות אצבע להפעלת המכשיר. מתג ההפעלה ממוקם על טבעת הכסף סביב ידית האחיזה ומסומן "O/I". פשוט מסובבים שמאלה/ימינה כדי להפעיל או כדי להפסיק את פעולת המכשיר. המיקום של המתג בסמוך לידית האחיזה הופך את פעולת ההפעלה לקלה לביצוע ביד אחת, אבל לפעמים הקלות הזו מהווה גם מכשול. לא פעם במהלך השימוש המכשיר היה כבה מנגיעה אקראית שלי בטבעת.


ראש הפצירה מחוספס אבל לא באופן גס וניתן להחלפה בקלות, באמצעות לחיצה על הכפתור המצוי בצידו. כדי להסיר את העור היבש, יש להעביר את ראש הפצירה בעדינות על האיזור הרצוי. לחיצה חזקה מידי של המכשיר על-גבי העור תגרום למכשיר לעצור כדי לא לפגוע בעור. אגב, יש להשתמש במכשיר על עור יבש לחלוטין!


העור המוסר הופך לסוג של אבקה לבנה דקיקה, כמעט בלתי נראית, כך שכדאי לעשות זאת מעל משטח מסויים (כמו למשל, עיתון ישן) כדי שלא יתפזר בסביבה. אחרי השימוש מומלץ לשטוף את כפות הרגליים, לייבש אותן היטב ולמרוח קרם מתאים.

בסה"כ השימוש במכשיר הפדי של ד"ר שול חביב ונוח מאד, אבל עדיין אני לא יכולה לומר שבמצבי הוא חוסך לי את הביקורים הקבועים אצל הפדיקוריסטית שלי. בקיצור, הוא יכול לשמש כפיתרון ביניים מעולה וכ"עזרה ראשונה" בעת מצוקה, אבל לצערי לא כתחליף קבוע.

* * *

זו היתה ההתרשמות האישית שלי ממוצרי השנה בקטגוריית היופי לשנת 2015. אני אשמח אם גם אתם תשתפו אותי במוצר השנה שלכם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails