יום שני, 13 ביולי 2015

BOBBI BROWN Intensive Skin Serum Corrector & Concealer

לפני מספר חודשים השיקו בבובי בראון את המייקאפ Intensive Skin Serum Foundation – מוצר רב-תכליתי, המבטיח לספק יתרונות של סרום בשילוב כיסוי מושלם המתקן את גוון העור והופך אותו לאחיד. במילים אחרות, סדרת ה- Skin Serum של בובי בראון מיועדת להפוך באופן מיידי את העור שלנו לבד קנבס אחיד ומושלם, תוך כדי יציקת אנרגיה מחודשת ורעננה לתאי העור. כעת מצטרפים לסדרה שני מוצרים חדשים: קורקטור וקונסילר.



Bobbi Brown Intensive Skin Serum Corrector הינו קורקטור (מתקן גוון) נוזלי המבוסס על פורמולה היברידית, המנטרלת עיגולים שחורים וסוגים אחרים של כתמים באיזור שמתחת לעיניים. תערובת של פטריית קורדיספס, שורש עץ הודי ועשב במבוק פועלת לאורך זמן למנוע כתמים עתידיים תוך תמיכה בתהליכי ההתחדשות הטבעית של העור והעשרתו בלחות חיונית. הטקסטורה הקלילה מבטיחה כיסוי של כל הכתמים והענקת מראה רענן ועירני יותר לאיזור שמתחת לעין.


הקורקטור באריזת טיובה שחורה עם אפליקטור ספוגי, המאפשר הנחה קלה ומדוייק באיזור המבוקש. מוצע ב-16 גוונים שונים:


·         Bisque, Dark Bisque, Dark Peach, Deep Bisque
·         Deep Peach, Extra Light Bisque, Light Bisque, Light Peach
·         Light To Medium Bisque, Light To Medium Peach, Medium To Dark Bisque,Peach
·         Peach Bisque, Porcelain Bisque, Porcelain Peach, Very Deep Bisque

Bobbi Brown Intensive Skin Serum Concealer – קונסילר המיועד להנחה מעל הקורקטור כדי להשוותו לגוון העור בשאר הפנים. הקונסילר הינו בעל כיסוי קליל והוא משלב יתרונות הבהרה יוצאי-דופן למראה רענן וצעיר יותר. 


בדומה לשני המוצרים האחרים בסדרה (המייקאפ והקורקטור) גם הקונסילר מבוסס על אותה הפורמולה, המבטיחה טיפול בכהויות, המרצת תהליכי התחדשות העור, הזנתו בלחות ומעניקה לו מראה מלא וחלק יותר.

גם הקונסילר מגיע באריזת טיובה שחורה עם אפליקטור ספוגי והוא מוצע ב-15 גוונים שונים:


·         Almond, Beige, Chestnut Cool Sand
·         Golden, Honey,Ivory, Natual Tan
·         Natural, Porcelain, Sand, Warm Beige
·         Warm Honey, Warm Ivory, Warm Natural

בשלב זה, הן הקורקטור והן הקונסילר זמינים לרכישה באופן אקסקלוסיבי באתר של רשת בתי הכלבו האמריקאית Nordstorm. טרם ידוע לי מתי הם יגיעו אלינו גם, אבל מבטיחה לעדכן כשזה יקרה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails