יום שישי, 23 באוקטובר 2015

L’Oréal Paris Elvive Extraordinary Oil

לא כולנו שווים כשזה מגיע לסוג השיער – חלק מאיתנו נאלצים להתמודד עם שיער יבש במיוחד, בעוד אצל אחרים הבעיה היא דווקא שיער שמנוני או קצוות מפוצלים. ישנם אמנם טיפים, טריקים ופתרונות שונים בשפע, אבל שום דבר מהם לא הוכיח את עצמו בצורה יוצאת דופן כמו סדרת מוצרי ההזנה לשיער Elvive Extraordinary Oil, שהשיקה לאחרונה לוריאל פריז – סדרה המבוססת על 6 שמנים מופלאים ומיועדת לבעלות שיער יבש.



במשך דורות שלמים, השמן הינו מרכיב חשוב, שהושרש במסורות ובתרבויות יופי שונות של נשים מכל רחבי העולם. מורשת זו היוותה את ההשראה ותועלה במעבדות לוריאל ליצירתה של סדרת מוצרי שיער ייעודית לשיער יבש. כידוע, שיער יבש הינו שיער הנוטה להיות שביר, חסר חיוניות וברק ובדרך-כלל גם כזה שקשה לעצב אותו. כדי להחזיר חיים לשיער, יש לטפל בבעיה מהשורש (תרתי משמע) ולהזין את הקרקפת כראוי. בסדרת מוצרי השיער החדשה של אלביב שולבו מיקרו תמציות שמנים, המופקים מ-6 פרחים בעלי סגולות ידועות והם אלו שמעניקים לשיער היבש את תועלות הטיפוח וההזנה לו הוא זקוק: קמומיל (הרגעה), חמניות (נוגד חימצון), לוטוס (ריכוך והחלקה), פשתן (ברק), טיארה (ניקוי ולחות) וורד (הזנה). לאחר שימוש במוצרי הסדרה, השיער היבש הופך להיות רך, גמיש, מבריק ונוח לעיצוב.


סדרת Elvive Extraordinary Oil של לוריאל פריז כוללת שמפו לשיער יבש עד יבש מאד (24.90 ₪, 600 מ"ל), מרכך (24.90 ₪, 600 מ"ל) ומסיכה (40.50 ₪, 300 מ"ל).

את מגוון סדרות אלביב ניתן להשיג ברשתות הפארם, המזון, פרפומריות נבחרות וחנויות פרטיות.

*המחירים המצויינים לעיל הינם לפני הנחות מבצע הניתנות על ידי הקמעונאים מעת לעת על פי שיקול דעתם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails