יום שלישי, 2 בפברואר 2016

Calvin Klein CK2: בושם חדש ללא מיגדר

קלווין קליין משיק את CK2 - בושם חדש, נטול מיגדר כלשהו (Gender Free) ומיועד עבור דור המילניום – זה שכבר מזמן זנח את מסורת "הדבקת התוויות" ומרגיש שלם עם הזהות העצמית שלו. למרות היותו אחד מהמותגים הראשונים לאמץ את רעיון "ניחוח היוניסקס" עם הבושם CK One שהושק ב-1994, הוא לוקח כעת את הרעיון צעד אחד קדימה ע"י פתיחות לרעיון של מיגדר 'נזיל' – בושם לכולם, בלי יוצא מן הכלל!



CK2, הניחוח החדש שעולה החודש על המדפים ברחבי העולם, מתואר על-ידי המותג כ"ריח ה'א-מיגדרי' הראשון, המגלם את הריגוש שבחיים וחוגג את הרב-גוניות המאפיינת מערכת יחסים הקיימים בין שני בני אדם." כדי לתמוך ברעיון זה, מופיעים במודעת הקמפיין לבושם זוגות מגוונים, חלקם דו-מיניים וחלקם חד-מיניים, וכולם מופיעים סביב דמותו של הבקבוק השקוף של הבושם, המעוצב בצורת גלולה.


אגב, גם בעיצוב הבקבוק, שמתואר כ"עיצוב טהור, שקוף, עתידני ומגניב", מסתתר רעיון ייחודי, באופן שניתן להכניסו לתוך הבסיס שלו בשתי דרכים - או, אם תעדיפו, כיוונים שונים...


הניחוח עצמו, המתואר כניחוח "עציי-אורבני רענן", מורכב מתערובת תווים של שורש וואסבי, מנדרינה, עלי סיגלית, אירוס, ורד, אבני ריצוף רטובות ותערובת עצים מגנטיים של וטיבר, קטורת וסנדלווד (אלגום).

סרטון הוידיאו שמלווה את הקמפיין, בויים על-ידי ריאן מק'גינלי והוא משלב ארבעה סיפורים שונים, השלובים זה בזה כדי לחגוג את תשוקת הנעורים והרומנטיקה. מופיעים בו הדוגמנים ויקטוריה בריטו, דקוטה גארט, לוקה שבת, ארין אליאופולוס, קייל מובוס, סונג ג'ין פארק וצמד התאומות ביילי וקלסי סולס – כולם מופיעים בצמדים כשהם משוטטים בנוף האורבני של פורטו ריקו: קופצים מהמזח, רוכבים על אופנוע, רוקדים ליד מדורה ואפילו שתי בנות נראות כשהן חושפות את עצמן מול הנהגים על הכביש. אגב, כל הקמפיין עצמו מתוייג ברשתות החברתיות השונות תחת ההאשטאג: #the2ofus.



את הבושם Calvin Klein CK2 ניתן להשיג ברשתות הפארם בשני גדלים שונים: 50 מ"ל אד"ט (199 ₪) ו- 100 מ"ל אד"ט (279 ₪).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails