יום ראשון, 28 בפברואר 2016

MAC X Caitlyn Jenner Finally Free Lipstick for April 2016

מי שעוקב אחרי דף הפייסבוק של הבלוג, כבר מעודכן בידיעה שלה חיכו כולם כבר מזמן והתפרסמה בסופ"ש האחרון: הטרנסג'נדרית קתלין ג'נר ומותג הקוסמטיקה MAC הכריזו על שיתוף פעולה ביניהם, במסגרתו יושק שפתון חדש (במהדורה מוגבלת) באפריל הקרוב.



השפתון שישיקו השניים נוצר על-ידי ג'נר בת ה-66 והוא מכונה בשם הכל-כך סימלי  Finally Free("סוף סוף חופשי/ה"), שם שבא לבטא את תהליך השינוי שעברה מ"ברוס" ל"קתלין". כידוע, תהליך השינוי שעובר הטרנסג'נדר אינו פשוט וקל, הן מבחינה פיזית והן מבחינה חברתית. MAC, שהמוטו המוביל שלו כמותג הינו "כל הגילאים, כל המינים וכל הגזעים", נרתם לתמוך ולסייע לטרנסג'נדרים לשפר את חייהם ולהקל עליהם בתהליך שינוי המין שהם עוברים. לפיכך, 100% מההכנסות ממכירת השפתון של ג׳נר יועברו לקרן של המותג - MAC AIDS Fund Transgender Initiative, כדי להמשיך ולקדם את התמיכה שלו בקהילה.

השפתון Finally Free של ג'נר יוצע למכירה באמצעות את האינטרנט באופן בלעדי, החל מה-7 באפריל 2016. הגוון שלו מתואר כניוד ורוד-אדמדם בינוני בגימור קרימשיין – שפתון עשיר בלחות, בעל כיסוי מלא וברק פנינתי.


אגב, את הידיעה אודות שיתוף הפעולה פירסמה ג'נר באמצעות חשבון האינסטגרם שלה – שם העלתה את תמונת הפרומו לקמפיין עבור MAC (למעלה), בה היא מופיעה כשהיא לובשת שמלה בגוון זהב מסנוור וחזה מנופח מגאווה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails