יום רביעי, 13 באפריל 2016

קארה דלווין היא הפנים החדשות של רימל לונדון

מותג האיפור הבריטי Rimmel London, שבקרוב מאד יחזור למדפים בישראל, הכריז לפני שעות אחדות על הצטרפותה של דוגמנית העל קארה דלווין (Cara Delevingne) לנבחרת שגרירות היופי שלו, הכוללת בין השאר את קייט מוס, ג'ורג'יה מיי ג'אגר וריטה אורה.



לדברי המותג, "קארה דלווין היא ההתגלמות המושלמת כקובעת טרנדים עבור המותג רימל... עם המראה המודרני והנועז שלה, חוש האופנה הפראי והבטחון העצמי בעמדתה שיופי אמיתי מגיע מבפנים, קארה היא דמות נערצת בזכות האינדיבידואליות והביטוי העצמי שלה. היא תהיה תוספת עוצמתית למותג, תעורר השראה בדור חדש של נשים ותציג לראווה פן שונה של לוקים לונדוניים אקלקטיים."

מלבד הצלחתה הפנומנלית של דלווין כדוגמנית, היא גם שחקנית מוכשרת עם קריירה מזהירה לפניה. בנוסף, היא מהווה דמות נשית מלאת השראה עם בסיס מעריצים נרחב של למעלה מ-36 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות השונות.


זה המקום להזכיר, כי בשנה שעברה זעזעה דלווין בת ה-23 את עולם האופנה כשהכריזה שסיימה עם מקצוע הדוגמנות, אבל היא בהחלט מוכנה לצרף את שמה (ואת פניה, כולל הגבות העבותות המפורסמות) למותגים ה"נכונים". אחרי שהיינו רגילים לראות אותה צועדת על המסלול או משתתפת בקמפיינים עבור מותגי יוקרה גדולים כמו Chanel, Burberry ו- YSL, יש לומר כי הבחירה שלה לשתף פעולה עם מותג דראגסטור עממי כמו "רימל" הינה מעניינת ביותר. היא מסבירה זאת כך: "זהו כבוד עבורי לעבוד עם רימל. זהו מותג האיפור הראשון שהכרתי בתור נערה. בכל זאת, אני לגמרי נערה לונדונית ורימל באמת לוכדת ומייצגת את האדג'יות של העיר ואת סגנונות היופי הקוסמופוליטיים שלה."

אגב, לכבוד שיתוף הפעולה החדש בין השניים, תקיים "רימל" מסיבת עיתונאים מיוחדת שתשודר ב-15 באפריל באמצעות חשבון הסנאפצ'ט שלה. העוקבים של המותג יוכלו להציג שאלות לדלווין דרך האפליקציה (#RimmelxCara) והיא תשיב עליהן - או לפחות על אלו החביבות עליה - במהלך האירוע.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails