יום שישי, 10 ביוני 2016

סקירה: TEMPTU Airpod Airbrush System

עד לא מזמן שימוש במכשיר אייר בראש ("מברשת אוויר") לאיפור ביתי יומיומי היה נראה כמו משהו שנמצא מחוץ להישג ידן של נשים. למעשה, יש עדיין רבות המחשיבות את המכשיר למוצר מותרות, בזמן שהוא בעצם הפך להיות נגיש יותר – הן מבחינת המחיר והן מבחינת הזמינות. כמאפרת, הזדמן לי לפגוש לראשונה את המכשיר לפני יותר מ-10 שנים. אז היה מדובר במכשיר לשימוש מקצועי בלבד, שהגיע עם קומפרסור כבד ומסורבל, שרק מהמחשבה שאצטרך להיסחב איתו ממקום למקום גרמה לי ישר לוותר על העניין. בנוסף, הוא הגיע עם מחט עדינה מידי, שהיתה נסתמת אחרי כמה שימושים או שהיתה מועדת להישבר. בקיצור, נשארתי עם רושם שמדובר במכשיר מסובך לשימוש ופיתחתי אליו סוג של אנטיגוניזם... עד שהוזמנתי למפגש בלוגרים עם אשר כהן, הבעלים של חברת "ProShop".



כהן, מאפר ומורה לאיפור מעל 20 שנה, הפך להיות הנציג הבלעדי בישראל של חברת TEMPTU, המתמחה בכל מה שקשור למכשירי האייר בראש ומוצריו. אשר הציג בפנינו את ה"איירפוד" – מכשיר אייר בראש בייתי, קל מאד לשימוש, שגרם לי לשנות את דעתי ואפילו להתאהב.

הקומפרסור של האייפוד קל משקל, קומפקטי ונוח לנייד אותו ממקום למקום. אחרי שמחברים אליו 2 כבלים (אחד של החשמל ואחד של צינור האוויר) יש לחבר את הפוד (תרמיל) של המייקאפ. את שני הכבלים לקח לי בדיוק 5 שניות לחבר. הפוד עצמו הצריך קצת יותר התעסקות, אבל אחרי שמבינים את העקרון, גם זה מתבצע בתוך שניות אחדות.

הפודים הינם בעצם מרכיבי מפתח במערכת זו ולמעשה, זו דרך גאונית ופשוטה למשתמשת הקצה הביתית להנות מיתרונות האייר בראש, מבלי להסתבך עם ערבוב גוונים וחישוב כמות החומר הרצויה (בטיפות), על-מנת שזו לא תסתיים עוד לפני שסיימה לאפר את כל הפנים. הפודים מספקים זרימת חומר עקבית בכל שימוש ואמורים להספיק למשך כ- 2-3 חודשים (תלוי בכמות השימוש וברמת הכיסוי שבוחרים). בכל אופן, הפוד מגיע עם חלון שקוף, שדרכו ניתן לראות את כמות החומר שנותרה בו ומאפשר להתארגן בזמן על רכישת פוד חדש.


לאחר שמורידים את המכסה של הפוד, ניתן לגלות את החלק המתחבר ל"מכחול" האייר בראש. יש שם מעין "לולאה" קפיצית שקופה מפלסטיק ושסתום קטן שחור, אותו יש לפתוח לפני החיבור למכחול, כדי לאפשר את זרימת האוויר, וכמובן לסגור בסוף השימוש. כמו כן, מומלץ בשימוש הראשוני (או לפי הצורך) למשוך בעדינות את הלולאה למעלה פעם-פעמיים כדי לשחרר מעט את המחט.


אגב, חשוב להקפיד לנער את הפוד לפני השימוש וכמובן, בשימוש הראשוני להסיר את המדבקה שמכסה את פיית הפוד, ממנה מושפרץ החומר.

את הפוד יש לחבר בעדינות למכחול, תוך כדי לחיצה על כפתור השחרור המצוי בצידו של המכחול. ברגע שנשמע "קליק" סימן שהפוד חובר היטב למכחול. גם כשמנתקים את הפוד מהמכחול חשוב ללחוץ במקביל על כפתור השחרור, כדי לשחררו בקלות ומבלי לגרום נזק.


ברגע שחיברנו את הפוד למכחול, אפשר להתחיל לעבוד. ראשית, יש להפעיל את הקומפרסור על-ידי לחיצה פשוטה על הכפתור שנמצא בחלק העליון. מייד יידלק כפתור ירוק והקומפרסור יחל להוציא אוויר (ורעש) דרך המכחול.


בצידו של הקומפרסור ניתן למצוא חוגה, באמצעותה אפשר לשלוט על רמת זרימת האוויר. ככל שמסובבים אותה עם כיוון השעון, זרימת האוויר הופכת להיות חזקה יותר. בחברה ממליצים לעבוד כשהחוגה על "השעה 3". באופן זה, האוויר שמוזרם מהמכחול משחרר כמות עדינה ומבוקרת יותר של חומר מבלי "להציק" מידי לעור הפנים. התחושה הרצויה והנכונה היא בדיוק כמו שמתיזים ענן מים/לחות (מיסט) על העור. שימו לב, בתמונה שלהלן, החוגה נמצאת על |השעה 2".


כדי לשחרר חומר (מייקאפ/סומק) דרך המכחול, יש למשוך אחורה בעדינות את ההדק של המכחול. ברגע שמשחררים את ההדק מהמשיכה, החומר מפסיק לצאת ורק האוויר ממשיך לזרום. יש להחזיק את המכחול ממש כמו שמחזיקים עט, בזווית של 45 מעלות ובמרחק של כ-15 ס"מ מהפנים, ולפזר את החומר בתנועות סיבוביות. באופן זה, החומר יפוזר בצורה אחידה מבלי ליצור כתמים מיותרים. עם זאת, ניתן לחזור על איזורים מסויימים במידה ורוצים לקבל כיסוי גבוה יותר. ככל שמקרבים את המכחול לפנים, החומר מתקבל על העור בצורה מרוכזת יותר ופחות אחידה. יחד עם זאת, במקרה ומתיזים חומר בצורה "כתמית" ניתן לטשטש אותו מייד עם ספוגית (או אפילו עם האצבעות) מבלי לפגוע במרקם. בנוסף, ככל שמושכים את ההדק יותר לאחור, יותר חומר ישתחרר על העור. כדאי ומומלץ, לפחות בהתחלה, לנסות לפזר קצת חומר על גב כף היד כדי לחוש את המכשיר ולהתרגל להפעלה שלו.

אחד היתרונות במכשיר הוא, שניתן לחוש את מיקום ההתזה על-ידי זרם האוויר על העור, כך שמאד קל לפזר את החומר גם בעיניים עצומות לגמרי.

אגב, שכחתי לציין, שאת פיזור החומר רצוי לעשות על עור פנים נקי, ועוד יותר מומלץ להשתמש בסבון פילינג עדין או בספוגית קונג'אק, שתעשה אף היא את העבודה בצורה טובה מאד. כמו כן, רצוי להקפיד למרוח קרם לחות מתאים לסוג העור (במיוחד עם העור נוטה להיות יבש) ואפילו פריימר. אם על העור מופיעים כתמים או פגמים, יכול להיות שתעדיפו למרוח קונסילר כדי להסתירם לפני השימוש במכשיר האייר בראש.

אחרי פיזור המייקאפ על הפנים, מחליפים את הפוד לזה של הסומק בקלות, בנוחות ובצורה נקיה.


באמצעות האייר בראש ניתן גם ליצור הצללות והארות בצורה יפה. לצורך כך השתמשתי בפוד אחר – Pod Pro, שמגיע ריק ולתוכו מטפטפים מס' טיפות. יחד עם זאת, קיימים פודים שמגיעים כבר עם חומר בתוכם בגוונים של הצללות והארות, ממש כמו אלו של המייקאפ או הסומק.



המייקאפ של "טמפטו" מבוסס על סיליקון, כך שבסוף התהליך העור מכוסה בשכבת דקה וקלילה של חומר ומקבל מראה זוהר טבעי ומעט לחותי. גם במקומות בהם התזתי יותר חומר, התחושה נשארה אותה תחושה, מבלי הרגשת הכובד שמלווה בדרך כלל מייקאפים אחרים "רגילים". בעידן של מצלמות ה-HD, יש לכך יתרון רב, שאפילו אם הכיסוי יהיה גבוה, הוא לא יורגש בעדשת המצלמה הרגישה. גם עמידות המייקאפ לאורך כל שעות היום, אף בתנאי חום גבוהים מאד, הפתיעה אותי ממש לטובה.

בתמונות שלהלן ניתן להתרשם מהמראה של העור שלי לפני ואחרי השימוש באייר בראש. אגב, הגוון בו השתמשתי הינו 03 Warm Ivory, ומלבד מסקרה וצללית על הגבות (בכל זאת, התחשבתי בכם), אין לי שום איפור אחר על הפנים (בתמונה שלהלן משמאל):


כמו שניתן לראות (בתמונה מעל מימין), הכיסוי נראה כמעט כמו "עור שני", אבל משופר יותר. 

הוספתי גם הצללה והארה עדינה בגוון לבן פנינה ואפילו סומק בגוון ורדרד (403 Washed Rose), שהוא בהיר יחסית ולא ממש הורגש על גוון העור שלי:


לסיכום:
לדעתי, מדובר במכשיר מדהים, שמסייע להשיג מראה איפור טבעי לעור הפנים בדרך קלה ונקיה מאד עם תוצאות מקצועיות ועמידות לאורך כל היום. אבל כמובן, כמו כל דבר, יש לו יתרונות וחסרונות:

יתרונות:
·       השגת מראה איפור אחיד, טבעי ומושלם בקלות ובזמן קצר ביותר.
·       מצטלם נהדר, במיוחד ב-HD.
·       עמידות לאורך כל שעות היום.
·       שימוש נקי והיגייני, ללא יד אדם/מברשת, ומעבר חלק בין מוצרים (מייקאפ, סומק וכו')
·       אין צורך בניקוי המכשיר או מברשות איפור.

חסרונות:
·       לא ניתן לערבב גוונים של מייקאפ כדי לקבל גוון מתאים.
·       חייב נקודת חשמל.
·       רועש (לא מידי, אבל אי-אפשר להשתמש בזמן שמישהו אחר ישן באותו החדר).
·       עלות חומרים מעט יקרה, לפחות למי שנוהגת להשתמש בעיקר במוצרי דרגסטור (פירוט מחירים להלן).

מחירים:
·       מכשיר איירפוד אישי (קומפרסור + מכחול אייר בראש) – 649 ₪;
·       אייר פוד מייקאפ – 194 ₪ (קיימים 11 גוונים שונים);
·       אייר פוד סומק – 134 ₪ (קיימים 8 גוונים שונים);
·       אייר פוד שימר – 148 ₪ (קיימים 6 גוונים שונים).

ובכן, אכן מדובר בהשקעה כספית ראשונית מעט יקרה, שכל אחת צריכה לעשות את החשבון המתאים לה עצמה. עם זאת, עלות החומרים עצמם דיי זהה לזו של מוצרים דומים ממותגי איפור מקצועיים אחרים. בכל מקרה, עור הפנים שלכן יודה לכן, גם אם מנהל סניף הבנק יהיה פחות מרוצה...

כאמור, אשר כהן וחברת ProShop שבבעלותו, הינם המשווקים הבלעדיים של המותג Temptu, וניתן להשיג אצלם את מכשיר האייר בראש על כל סוגיו ומוצריו הנלווים, באמצעות אתר האינטרנט ו/או להגיע לחברה עצמה, שממוקמת בראשון לציון. כך או כך, אשר והצוות שלו ישמחו מאד לעזור ולייעץ בכל הקשור לשימוש במוצרים ולהתאמה המלאה שלהם למשתמש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails