יום חמישי, 14 ביולי 2016

טיילור היל היא הפנים החדשות של לנקום

קריירת הדוגמנות של טיילור היל (Taylor Hill) מרקיעה שחקים מאז שצעדה לראשונה על מסלול התצוגה של Victoria’s Secret ב-2014. את כנפי המלאך שלה היא השיגה כבר בתצוגה השניה ויש לה ברזומה גם הופעות על מסלולי מעצבים נחשבים כמו דולצ'ה וגבאנה, מוסקינו, פנדי, ורסצ'ה, בלמיין ועוד רבים אחרים. כעת, בגיל 20 בלבד היא מקבלת ג'וב חדש שדוגמניות ותיקות רק חולמות להשיג באחד הימים – היא הפנים של מותג היופי הצרפתי Lancome. כמו שזה נראה, היא לא מתכוונת לעצור פה.



בעוד שטיילור, בעלת הגבות העבותות, נחשבת לכוכב עולה בעולם האופנה, היא בהחלט לכדה את עיניהם של חובבי תחום היופי במספר הזדמנויות שונות. יש לה יותר מ-4 מיליון עוקבים במדיה החברתית, מה שהופך אותה לאיט-גירל התורנית ולמושא השראה עבור בנות רבות. בכלל, לטיילור אין בעיה לשנות את המראה החיצוני שלה מידי פעם עבור כל קמפיין חדש שהיא מקבלת, ובעקבות כך סוחפת אחריה המון מעריצות ששמחות לחקות מייד את הלוק החדש. אין ספק, שיהיה מעניין מאד לראות איזה לוקים מדהימים היא תציג עבור "לנקום".

אגב, את הבשורה על תפקידה החדש, חלקה טיילור עם העוקבים שלה באינסטגרם: "אני מאד נרגשת ושמחה להכריז על הצטרפותי למשפחת לנקום כפנים החדשות שלהם!!! זהו יום מדהים ואני לא יכולה להאמין שאחד מהחלומות הגדולים ביותר שלי התגשם!! תודה רבה לכולם בלנקום על כך שהאמינו בי והפכו אותי לחלק מהמשפחה המדהימה שלהם."


כשגרירת היופי של "לנקום", טיילור מצטרפת לנבחרת של נשים חזקות ומשפיעות כמו לופיטה ניונגו, לילי קולינס, ג'וליה רוברטס, קייט ויינסלט, איזבלה רוסיני, אן הת'אווי ואחרות, שמייצגות את המותג עם המון חן ויופי. "אנו שמחים על שיתוף הפעולה החדש עם טיילור, שמייצגת לנקום מודרנית בהרמוניה עם הזמן שלה, יחד עם שילוב עדין של חושניות, תמימות ויופי מתוק אבל עדיין מרשים מאד," מסביר פרנסואה להמן, המנכ"ל הבינלאומי של לנקום. "היא אשה צעירה שמאד מעוררת השראה עבור בני דורה: היא מאד סקרנית, פתוחה ויש לה השקפה חיובית על החיים."


עם קריירה ממריאה בקצב מטורף כזה, נראה שהיה זה אך הגיוני שטיילור תקבל בסופו של דבר הצעה להשתתף בקמפיין יופי כלשהו. ואם מותג אייקוני כמו "לנקום" היה זה שפנה אליה, אז כנראה שהיא בהחלט עושה משהו נכון. עכשיו רק נותר לנו לחכות ולראות את התוצאה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails