יום שלישי, 13 בדצמבר 2016

MEDICAL NOVA משיקים את PROFHILO - הדור הבא של חומצה היאלורונית

"מדיקל נובה", הנציגה הבלעדית של חברת IBSA בישראל, משיקה את Profhilo© ("פרופילו") – טיפול אנטי-אייג'ינג חדש בהזרקה עם אפקט התחדשותי מיידי ומוכפל לעור מתבגר ורפוי.



ה"פרופילו" פותח, למעשה, כדי לתת פרץ אינטנסיבי של רעננות מתמשכת וזוהר קורן לעור, להדק את הרקמות וקווי המיתאר של הפנים (במיוחד בחלק התחתון של הפנים) והחלקת הקמטים. מדובר בקומפלקס (רשום כפטנט) של חומצה היאלורונית היברידית טהורה במיוחד, ללא תוספים כימיים סינתטיים, המצויים בדרך כלל בחומרי מילוי אחרים, מה שמבטיח סבילות מקסימלית וממזער את הסיכון לתופעות לוואי שונות. כמו כן, הפורמולה הייחודית של החומר מאפשרת שימוש ללא חשש בשילוב עם חומרי מילוי אחרים או בוטוקס.


הטיפול באמצעות ה"פרופילו" מחולק לשניים, בהפרש של 4 שבועות – הזמן הדרוש, בדרך כלל, כדי שהחומר ישפיע על הרקמות והתוצאות ייראו לעין. לעיתים, בהתאם לסוג העור, יתכן שגם יהיה צורך בטיפול שלישי נוסף, שיבוצע לאחר חודשיים. התוצאה המושגת נשמרת לאורך זמן (כמובן, בהתאם למצב העור, הגיל והאזור המטופל). בכל מקרה, במידת הצורך, ניתן לחזור על הטיפול עצמו פעמיים בשנה.

ה"פרופילו" מציף את תאי העור, ממריץ את תהליך ייצור החומצה ההיאלורונית הטבעי בגוף ומעורר ייצור רמות גבוהות של קולגן ואלסטין. התוצאה המתקבלת היא עור חלק יותר, מוצק יותר ומראה משופר וקורן באופן טבעי.




הטיפול עצמו הינו פשוט מאד, קצר (כ-5 דקות) וכמעט שאינו מכאיב כלל למטופל. ה"הצפה" של כל הפנים נעשית ב-5 נקודות הזרקה קטנות הנמצאות בכל צד של הפנים. נקודות אלו, המכונות "נקודות ביו-אסתטיות", נחשבות לפתוחות ואין בהן כלי דם גדולים או הסתעפויות של עצבים, כך שהחומר מפעפע במהירות אל תוך העור ונספג ברקמות היטב. יש לציין, כי הטיפול מתאים לאיזור הלחיים, קמטים סביב הפה, איזור המחשוף, צוואר, כפות הידיים, זרועות ועוד איזורים נוספים בגוף (בהמלצת הרופא, כמובן).


אגב, ראוי לציין, שבכנס השלישי לרפואת אנטי-אייג'ינג באירופה, שהתקיים בפריז קצת לפני יותר משנה, זכה ה"פרופילו" בפרס המוצר הטוב ביותר לשיפור העור.


פרטים נוספים אודות טיפול ה- Profhilo© ניתן לקבל ב"מדיקל נובה" בטלפון: 072-33-80-833, שלוחה 3.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails