יום שלישי, 24 באוקטובר 2017

קארה דלווין היא הפנים החדשות של "דיור"

קארה דלווין (Cara Delevingne) – דוגמנית-על אייקונית, אשה צעירה בעלת מחוייבות חברתית ושחקנית עולה – היא מעתה גם הפנים החדשות של סדרת הטיפוח החדשה Dior Capture Youth, שתושק לראשונה בינואר 2018.



סדרת Capture Youth הינה למעשה ליין טיפול חדש נגד הזדקנות, המיועד לנשים בגיל 30+. אמנם דלווין היא רק בת 25, אבל המותג היוקרתי בחר בה להוביל את הקמפיין לסדרה החדשה מאחר והיא מיועדת למעשה לעכב את הסימנים הראשונים של ההזדקנות.

סדרת הטיפוח Capture Youth נוצרה בשיתוף עם אוניברסיטת "פייר ומארי קורי" והיא מבוססת על "מערכת ההגנה האנטי-אוקסידנטית של האפידרמיס, הנקראת 'גליאוקסלס' (glyoxalase), השולטת ביכולתו של העור להילחם בסימני ההזדקנות הגלויים ונחלשת עם הזמן ובעקבות גורמים סביבתיים שונים". הליין כולל תמצית של איריס פלורנטין, "המסוגל להגביר את הפעילות של הגליאוקסלס", כך מסבירים בהנהלת "דיור".

Embed from Getty Images

דלווין, ילידת בריטניה וסטודנטית לשעבר בבית הספר המפורסם Bedales, החלה את קריירת הדוגמנות שלה בגיל צעיר. תוך שנים ספורות היא כבר צעדה על מסלולי התצוגה היוקרתיים ביותר ואף הופיעה על שערי המגזינים הנחשבים בעולם. כסמל ממשי לבני דורה, היא זוכה להערצה מצד צעירים רבים בעיקר בזכות התעוזה הבלתי מתנצלת וההתרסה שלה.

כיום, היא ידועה גם בזכות כשרון המשחק שלה, אחרי שהופיעה ב-2016 בסרט "יחידת המתאבדים", לצידם של וויל סמית', מרגוט רובי וג'ארד לטו, וב-2017 כלורליין בסרטו של לוק בסון, "ולריאן ועיר אלף הכוכבים".

בתפקידה החדש כשגרירת יופי של "דיור", מצטרפת דלווין לחברותיה הדוגמנית בלה חדיד והשחקנית ג'ניפר לורנס שמשמשות בתפקיד זה מכבר. אגב, לדלווין יש כבר ניסיון קודם בהופעה בקמפיינים של מותגי היופי – היא עשתה זאת בעבר מספר פעמים עבור המותג הצרפתי היוקרתי "איב סאן לורן" וגם עבור המותג הבריטי "רימל לונדון".


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails