יום שני, 6 בנובמבר 2017

MAC x Puma Collaboration

השנה הנוכחית הביאה לנו אינספור שיתופי פעולה של MAC, החל מניקי מינאג' דרך רוסי דה פלמה ועד רוברט לי מוריס. כעת, נראה שגם שנת 2018 תביא עימה כמה השקות מלהיבות נוספות – אחת מהן היא עם מותג בגדי הספורט PUMA.



"הגוונים האהובים עליכם לוקחים צעד גדול בכיוון חדש לגמרי! התכוננו לשיתוף פעולה בועט בקרוב. #PUMAxMAC #ForAllTime @Puma @PumaSportStyle", כך נכתב בחשבון האינסטגרם של MAC לצד סרטון טיזר קצרצר בשחור-לבן, שהציג צללית של נעל סניקרס יחד עם הלוגו של שני המותגים.


לפי שעה, אין מידע נוסף כלשהו אודות שיתוף הפעולה הנ"ל וכל שנותר הוא לשער מה בדיוק הוא יכלול: אולי קולקציה משולבת של איפור וביגוד? פלטה חדשה? איפור עמיד שמתאים לאימון מיוזע? אולי בכלל משהו חדש לחלוטין? האפשרויות הן אינסופיות...

לפחות, מה שכן ידוע הוא שלשני המותגים יש דבר משותף אחד: ריהאנה. בשנת 2014, הפכה אייקון המוסיקה והאופנה למנהלת היצירתית של קולקציית בגדי הנשים ב"פומה". קולקציית Fenty Puma בעיצובה היתה אחת המדוברות ביותר כשהוצגה בשבוע האופנה. כזכור, ריהאנה שיתפה פעולה גם עם MAC, כאשר בשנת 2013 חתמה עמם הסכם להשקת מספר אוספי איפור שונים. לאחרונה, אף השיקה ריהאנה את Fenty Beauty - מותג איפור משל עצמה, שנוחל הצלחה עצומה ומוצריו נחטפים מהמדפים מייד לאחר השקתם.

פתגם ידוע טוען, ש- great minds think alike ("מוחות גדולים חושבים אותו הדבר"), כך שסביר להניח ששיתוף הפעולה בין MAC ל- PUMA יביא לנו רק דברים מעולים, אז יש למה לצפות!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails