יום ראשון, 16 בדצמבר 2018

יפית אלימלך מציגה: מסכה למיצוק העור מסדרת גלובל אנטי אייג'ינג


מותג היופי מבית "יפית אלימלך" מרחיב את סדרת "גלובל אנטי אייג'ינג" שלו עם מסכת מיצוק חדשה: Active Renewal Anti Aging Mask.



פורמולת המסכה פותחה על-ידי מדעני מכון ויצמן ויוצרה במעבדות יוקרתיות הממוקמות בשוויץ ובגרמניה. מסכת המיצוק נועדה לסייע בשיפור תהליכי חידוש העור על-ידי הגברת תהליך הייצור הטבעי של הקולגן והאלסטין ושמירה על האלסטיות של העור.

המסכה עשירה ברכיבי לחות ובאבקות, שמטרתם להחזיר לעור את הלחות הטבעית שלו. כמו כן, היא מכילה רכיבים המיועדים להגן על העור מפני השפעות סביבתיות מזיקות. בין הרכיבים ניתן למצוא אנטי אוקסידנטים בריכוז גבוה במיוחד, חומצה היאלורונית, אלוורה, סקוואלן, ויטמין E ופפיטידים שמגבירים את ייצור הקולגן והאלסטין.

הנחת שכבה עבה של המסכה מייצרת סוג של היפרמיה וסירקולציה של כלי הדם, שיוצרת חימום המעודד את ייצור הקולגן והאלסטין - הסיבים הקשיחים שממצקים את העור. כאשר המסכה מונחת על הפנים נוצרת סוג של אטימה שמונעת מהחמצן לחדור לעור, ואילו נקבוביות העור שואבות אליהן ביעילות מקסימלית את החומרים הפעילים מהמסכה. התוצאה המתקבלת היא עור מוזן בכמות נכבדת של לחות, תחושה של רעננות ומראה קורן.

את Active Renewal Anti Aging Mask ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מבית "יפית אלימלך" (מחיר: 350 ₪, תכולה: 100 מ"ל). לפרטים נוספים ניתן למצוא באתר החברה ו/או להתקשר לטלפון: 03-6413214.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails