יום שני, 29 ביוני 2020

MAC Cosmetics X Teyana Taylor Collection

מותג הקוסמטיקה MAC יוצא בשיתוף פעולה עם הזמרת טיאנה טיילור (Teyana Taylor) ליצירת קולקציית איפור בהשראת שנות ה-90.


הכינו את הארנקים, כי MAC משיקים קולקציית איפור אייקונית חדשה – כאמור, זה קורה הפעם עם הזמרת, הכוריאוגרפית, השחקנית, הדוגמנית, מפיקה, במאית ועוד טיאנה טיילור, שהיא גם בת טיפוחיו של קניה ווסט.

הידיעה על שיתוף הפעולה פורסמה לראשונה בחשבון האינסטגרם של המותג, יחד עם תמונה מהממת של הזמרת בת ה-29 בסגנון שנות ה-90 הזוהרות (תרתי משמע).

View this post on Instagram

Over a year in the making, we are proud to finally announce our collaboration with the infinitely talented @teyanataylor. The epitome of our core values and a self-proclaimed M•A•C girl since the age of 15 – Teyana boldly embraces artistry, unapologetically embodies originality and commits herself to self-expression without boundaries. “I’m very excited to be partnering with a company like M•A•C who I’ve watched collaborate with strong women of colour over the years. I’ve been a fan of M•A•C ever since I was 15 years old and started experimenting with makeup, it was the first brand that made me like makeup. I’m so grateful and excited to be sharing this beautiful collection I created with the M•A•C team but also hoping to inspire other young women that anything and everything is possible,” she says. In celebration of decades-worth of friendship and support for this unstoppable force, we now introduce #MACTeyanaTaylor.

A post shared by M·A·C Cosmetics (@maccosmetics) on

בתמונה מופיעה טיילור בבגד בצבע ניאוני עם עור נקי, גבות מודגשות מאד ושפתיים גלוסיות, כאילו הגיעה היישר משנות ה-90. ובצדק! אוסף האיפור שהיא משיקה עם MAC נוצר בהשראת אהבתה הגדולה של טיילור לעשור המדובר ולהארלם, משם היא הגיעה.

"אני מאד נרגשת לשתף פעולה עם מותג כמו MAC, שתמיד משתף פעולה עם נשים חזקות בכל צבע במשך השנים. אני מעריצה של MAC מאז שהייתי בת 15," אומרת טיילור ומציינת שזהו המותג הראשון שבאמת עורר בה חיבה לאיפור. "אני כל כך אסירת תודה ונרגשת לשתף באוסף היפייפה הזה שיצרתי עם הצוות של MAC, אבל גם מקווה לעורר השראה בנשים צעירות אחרות, שכל דבר הוא אפשרי."


הקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, מגיעה באריזות בצבעי ניאון זוהרים, כיאה לשנות ה-90, והיא כוללת את הפריטים הבאים:

Lipstick – שפתונים:

·       I Got Aman – ניוד חום כהה (מאט)

·       Good Morning – ורוד אדמדם (מאט)

·       Arrows in Harlem – אדום תפוח בוהק (מאט)

·       Junie Bee – סגול בינוני עם ברק כחול פנינתי (מאט)


Lipglass – ליפגלוס:

·       Bat Ain't Got No Manners – ניוד ברונזה עם פנינה מוזהבת

·       Gonna Love Me – ניוד ורוד פנינה

·       Tens Across Dubboard – אדום תפוח בוהק

·       Save Ya Tears Honey – לבנדר בהיר פנינה


Lip pencil – עפרון שפתיים:

·       Cyber ​​World – שחור שחרחר עז

·       Hodge Podge – חום מוקה בינוני

·       Night Moss – שזיף מושחר

·       Chestnut – חום עז


Mineralize Skin Finish – פודרה מינרלית זוהרת (היילייטר):

·       House of Petunia – ברונזה מוזהבת


הקולקציה צפויה להיות זמינה אונליין החל מה-14 ביולי 2020 (גם אצלינו בישראל) וימים אחדים לאחר מכן בנקודות המכירה השונות של המותג ברחבי העולם.

אגב, במקביל להודעה על שיתוף הפעולה עם MAC, בישרה טיילור לעולם שהיא עומדת להפוך לאמא בפעם השניה בחייה. שיהיה לה בהצלחה!

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails