יום שני, 17 באפריל 2023

Kiko Beauty Roar Makeup Collection

מותג הקוסמטיקה האיטלקי "קיקו מילאנו" מציג את Kiko Beauty Roar Collection – אוסף איפור, ששם לו למטרה להעצים את היופי הייחודי של כל אדם באמצעות מוצרים רב-תכליתיים בעלי פורמולות עשירות בחומרים פעילים, מרקמים חושיים וצבעים חיים מרובי-גימורים.


האוסף החדש נועד לעזור לנו לבטא את הסגנון והאישיות הייחודיים לכל אחד מאיתנו. עם מיגוון של מוצרים חדשניים וטרנדים חדשים, הקולקציה הזו עוסקת בהצהרתיות ושחרור היופי הפנימי שלנו. בין אם מדובר במאפרים מקצועיים או חובבניים, כל אחד יכול למצוא בה את מה שהוא צריך כדי ליצור את המראה המושלם.

בקולקציה ניתן למצוא את הפריטים הבאים:

Beauty Roar Multi Finish Eyeshadow Palette – פלטת צלליות הכוללת 6 גוונים בגימורים שונים. הצלליות בעלות מרקם משיי, עשירות בפיגמנט וניתנות לטשטוש ומיזוג בקלות. באוסף קיימים שלושה שילובי גוונים שונים:

·         01 So Happy – שילוב מתוחכם של ורודים ואפורים עם ניגודיות של שחור מאט

·         02 All My Colors – גוונים נשיים ורודים וקרמיים לצד כחול ג'ינס ואפור פחם

·         03 Simply Me – שילוב מנצח של גווני אדמה וורודים יחד עם בז' וזהב





Beauty Roar Metallic Liquid Eyeshadow – צלליות נוזליות בגימור מטאלי, בעלות מרקם רענן וקליל, שמרגיש נוח על העור. הפורמולה שלהן מועשרת בחלקיקי מחזירי אור והן מעניקות מראה זוהר לעיניים. באוסף ארבעה גוונים לבחירה:

·         01 Captivign Rose – ורוד קר

·         02 Melt Gold – ברונזה מוזהבת

·         03 Upbeat Shell – נחושת ורדרדה

·         04 Only Pink Vibes – ורוד סגלגל






Beauty Roar Stunning Eyes Marker – אייליינר טוש בעל קצה לבד דק, המאפשר שרטוט קל ומדוייק מבלי לוותר על עוצמת הצבע. זמין בקולקציה בארבעה גוונים שונים:

·         01 Resolute Brown – חום ערמוני

·         02 Unique in Black – שחור עז

·         03 Attractive Blue – כחול חצות

·         04 Dynamic Green – ירוק דינמי



Beauty Roar Volumizing & Curling Effects Mascara – מסקרה המעניקה נפח ועיגול משמעותיים לריסים. הפורמולה שלה כוללת חמאת שיאה ותמצית תה מאצ'ה להזנת הריסים. למברשת שלה יש פונקציה כפולה: מצד אחד היא מעניקה נפח ובצד השני היא מעגלת את הריסים מבלי ליצור גושים ומותירה אותם מוגדרים היטב. באוסף המסקרה זמינה בשני גוונים:

·         01 Uniqueness in Blue – כחול מחשמל

·         02 Elegance in Black – שחור קלאסי




Beauty Roar Eyebrow Pencil – עפרון גבות בעל מרקם רך ועדין ומברשת משולבת למילוי ועיצוב הגבה. העפרון זמין בארבעה גוונים שונים:

·         01 Blonde – בלונד קר

·         02 Auburn – חום ערמוני

·         03 Brunette – חום כהה

·         04 Black – חום כהה



Beauty Roar Eyebrow Fixing Gel – שעווה לקיבוע שיער הגבה, מגיעה באריזת קומפקט עם מברשת. לשעווה מרקם של ג'ל שקוף ופורמולה הכוללת שמן קיק מזין וחמאת שיאה.



Beauty Roar Soft Face Primer – פריימר לעור הפנים, מועשר בתמצית תאנים וחומצה היאלורונית כדי להעניק לעור לחות תוך הכנתו לאיפור. המרקם הוורדרד שלו מבטיח לאחד את הגוון, להחליק את העור ולבשם אותו בניחוח הדרים עדין ורענן.



Beauty Roar Match With You Tinted Face Base – קרם לחות עם גוון (BB קרם), לאיפור בסיס קליל ולחותי של עור הפנים. הקרם מועשר בניחוח הדרים ומיקרו-פיגמנטים המעניקים לעור גוון אחיד. הקרם זמין בשלושה גוונים שונים המתאימים לגווני עור בהיר עד בינוני-כהה.



Beauty Roar Flawless Look Face Palette – פלטת פנים, הכוללת סומק, היילייטר וברונזר באריזת קומפקט אחת. הפודרות בעלות פיגמנט גבוה וגימור מאט קטיפתי או שיש מבריק. הפלטה זמינה בשני שילובי גוונים:

·         01 Beauty Statement – סומק ורוד סגלגל מאט, היילייטר שנהב עם חלקים מוזהבים וברונזר חום שוקולד

·         02 My Lovely Features – סומק ורוד סלמון מאט, היילייטר מוזהב עם ורידי ברונזה וברונזר חום אדמה




Beauty Roar 2-In-1 Cushion Bronzer & Contour – ברונזר קרמי בעל מרקם קליל, המצוייד באפליקטור ספוגי כדי לפזר ולמזג את החומר בקלות ובאחידות ישירות על העור. מתאים גם לפיסול הפנים (קונטור) ומוצע בשני גוונים שונים:

·         01 Hazelnut – חום דבש

·         02 Cocoa – שוקולד חלב




Beauty Roar 3-In-1 All Over Luminizer Gel – היילייטר קרמי לעור הפנים, העיניים והשפתיים במוצר בודד אחד. מועשר בשמן חוחובה, חמאת שיאה ופנינים זוהרות המעניקות לעור גימור זוהר ויפה. המרקם של הג'ל הוורוד והקריר ניתן לעבודה בקלות.



Beauty Roar 2-In-1 Creamy Stylo & Universal Lip Liner – מוצר המשלב יחדיו בצד אחד עפרון שפתיים שקוף להגדרת קו המתאר של השפתיים ובצד השני שפתון קרמי עם גימור שקפקף. שניהם בעלי פורמולה רכה ונוחה על העור והם מוצעים בארבעה גווני שפתונים:

·         01 Ethereal Beige – ניוד ורוד בינוני

·         02 Enthusiastic Red – אדום ארגמן

·         03 Glam Mauve – ורוד קורלי בינוני

·         04 Truly Burgundy – אדום פטל



Beauty Roar Ph Matte Liquid Lip Colour – שפתון נוזלי בעל פורמולה המועשרת בתמצית פרי רוזהיפ, פיגמנטים צבעוניים וטכנולוגיה המגיבה לחומציות (pH) של השפתיים. במגע עם השפתיים הם משחררים צבע אטום מותאם אישית למשתמשת. השפתון מוצע בקולקציה בששה גוונים בסיסיים:

·         01 Me, Myself and Brown – ניוד חום דבש

·         02 Coral Embrace – ורוד אפרסקי



·         03 Delicate Pinks – אדום תות

·         04 Red For My Lips – אדום ונציאני



·         05 Upstream Mauve – אדום בריק

·         06 Refined Burgundy – אדום יין



Beauty Roar Ph Colorful Lip Balm – ליפ באלם במרקם שקוף ויפהפה, עשיר בחלקיקים צבעוניים. הפורמולה שלו מועשרת בשמן היבסקוס ובפיגמנטים המגיבים לחומציות (pH) השפתיים ומתפתחים לגוון ורוד המותאם אישית למשתמשת.



Beauty Roar 3-In-1 Cleansing Mask – מסכת ניקוי 3 ב-1: משמשת כחומר ניקוי, פילינג ומסכת פנים בהתאם לצורך. הפורמולה מבוססת על חמאת שיאה, שמן ארגן ואבקת שקדים מתוקים לטיהור, ניקוי וריכוך העור.

כחומר ניקוי או פילינג: מורחים על הפנים תוך המנעות מאיזור העיניים, מעסים באמצעות אצבעות לחות (כדי לבצע פילינג עדין) ולאחר מכן שוטפים עם הרבה מים חמים;

כמסכה: מורחים באופן שווה על הפנים תוך המנעות מאזור העיניים, משאירים למשך 10 דקות ואז שוטפים.



Beauty Roar Radiant Face Serum – סרום פנים למראה קורן, מועשר בוויטמין C כדי להגביר את המראה הזוהר הבריא. יש לו מרקם קליל והוא נספג במהירות. הסרום מצוייד בטפטפת פרקטית לשימוש קל ונוח.



Beauty Roar Refreshing Face Cream – קרם לחות המבוסס על חמאת שיאה, שמן ארגן ותמצית מגנוליה להענקת לחות והזנה נכונה של העור. הוא מבטיח מרקם רענן וקליל מאד על הפנים.



Beauty Roar Skincare Accessories Set – ערכת אביזרים למוצרי האיפור והטיפוח, הכוללת תיק איפור ורוד, 2 רפידות כותנה וסרט לאיסוף השיער.



Beauty Roar Beauty Organizer – תיק (אירגונית) קלאצ' פרקטי לאיחסון ונשיאה של מוצרי איפור וטיפוח. התיק עשוי פוליאסטר ורוד, שקוף בצדדים כדי לאפשר לראות את התכולה. יש לו ידית ו-3 תאים עם רוכסן לשמירה על סדר התכולה.




הקולקציה הושקה בימים אלו באיטליה ובקרוב תהיה זמינה גם בשאר נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails