יום שלישי, 30 במאי 2023

Dior Backstage Rosy Glow Color-Awakening Blush 2023

בעקבות ההצלחה המסחררת של הסומק Dior Backstage Rosy Glow, מרחיב המותג את מיגוון הגוונים עם 4 גוונים יפים חדשים לצד פורמולה חדשה של הליין כולו.


הסומק Dior Backstage Rosy Glow מעניק ללחיים גוון ורוד זוהר טבעי. הפורמולה הקלילה והניתנת לבניה מאפשרת ליישם אותו בקלות. הסומק זמין בגוונים שונים, המתאימים לגווני עור שונים וכמובן להעדפה אישית. זהו מוצר מוערך מאד בקרב חובבי האיפור הודות ליכולתו להעניק מראה בריא ורענן לפנים.



הסומק יוצא הדופן הזה, עם הגוונים העדינים והפורמולה היוקרתית שלו, כבש את תעשיית היופי בסערה ומציע מגע ייחודי של זוהר לשגרת האיפור היומיומית שלנו. הוא עוצב בקפידה כדי לשפר את היופי הטבעי שלנו ולספק זוהר שמתאים לכל גווני העור. המרקם הקטיפתי והגוונים החיים שלו יוצרים אפקט מהפנט שנמשך לאורך כל היום. כמו כן, הכיסוי שלו, שניתן לבניה, מאפשר ליצור מראות מותאמים אישית, החל מסומק קליל טבעי ועד לצבע נועז יותר. הפודרה הטחונה דק מתמזגת ללא מאמץ לתוך העור ומספקת מריחה ללא רבב, שלעולם לא מרגישה כבדה או מוכתמת וגם ניתן לשלוט באופן מלא על רמת הזוהר הרצויה.





בנוסף לכל (ולא פחות חשוב), הסומק לא רק משפר את המראה, אלא גם דואג לעור. הפורמולה שלו מועשרת במרכיבים מזינים, שמטפחים את העור ומציעים תחושת נוחות וקלילות. כמו כן, היא אינה מכילה פרבנים וסולפטים מזיקים, מה שמבטיח מוצר עדין וידידותי לעור.

כעת, אחרי שהמותג שידרג את הפורמולה של כלל ליין הסמקים שלו, הוא מציע לנו 4 צבעים חדשים של ה- Dior Backstage Rosy Glow האהוב, שמצטרפים לשניים הקיימים כבר:



·         001 Pink – ורוד



·         004 Coral – קורל



·         006 Berry – אדום סגלגל (גוון חדש)



·         012 Rosewood – חום ורדרד (גוון חדש)



·         015 Cherry – דובדבן (גוון חדש)



·         020 Mahogany – מהגוני (גוון חדש)



הגוונים החדשים בסדרת הסמקים Dior Backstage Rosy Glow יהיו זמינים באופן רשמי בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם החל מיוני 2023.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails