יום שני, 5 בפברואר 2024

M・A・C Mac-ximal Silky Matte Lipstick

מותג הקוסמטיקה "מאק", שחוגג השנה 40 שנה להיווסדותו, חידש את ליין השפתונים הקלאסי שלו, שמגיע בגימור מאט ומציג כעת את Mac-ximal Silky Matte Lipstick - הגרסה המשודרגת יותר!


השפתון מאט האייקוני של MAC שודרג כעת כדי להעניק לשפתיים יותר, והוא מוצע כעת בגימור מאט משיי עם פורמולה טובה יותר לשפתיים, שנראית עשירה יותר, מרגישה טוב יותר ומחזיקה מעמד זמן רב יותר. בקיצור, מילת המפתח כאן היא "יותר".




פורמולת השפתונים הועשרה בתערובת קרמית של שמן קוקוס, חמאת שיאה אורגנית וחמאת קקאו אורגנית, שמרככת ומזינה את השפתיים. הפורמולה מעניקה לשפתיים לחות מיידית שנמשכת לאורך 8 שעות, לצד צבע עמיד שאינו דוהה, נמרח או מתפורר במשך 12 שעות ומראה שפתיים מלא כבר מהמריחה הראשונה.



סדרת השפתונים החדשה מגיעה באריזה שחורה מבריקה, כשעל השפתון עצמו מוטבע שם המותג. כמו כן, חשוב לציין, כי אריזת השפתון כוללת לפחות 30% רכיבים ממוחזרים.



אמנם השפתון האייקוני עוצב מחדש, אבל עדיין ניתן למצוא בסדרה את כל הגוונים האהובים והמוכרים, לצד ניחוח הווניל הייחודי שאנחנו כבר רגילים אליו. הסדרה כוללת יותר מ-40 גוונים שונים החל מניודים, אדומים עשירים, ורודים תוססים ועד סגולים נועזים.









סדרת השפתונים החדשה הושקה בימים אלו בארה"ב ובקרוב תהיה זמינה גם בשאר נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

תגובה 1:

  1. אפרת. פחות של מאט אנוכי. אבל השדרוג הזה משדר יותר נוכחות וזה יפה

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails