יום ראשון, 17 במרץ 2024

Dior Forever Natural Bronze Glow

לקראת קיץ 2024 משיקים "דיור" מהדורה מוגבלת של Dior Forever Natural Bronze Glow – פודרת ברונזר זוהרת בארבעה גוונים שונים.


הברונזר Dior Forever Natural Bronze Glow חושף גוון עור שזוף עם אפקט זוהר בריא בגימור טבעי. הוא מורכב מארבעה גוונים שונים: ברונזר בגימור סאטן, פודרה מפסלת בגימור מאט, סומק תוסס ופודרה מאירה עם נגיעות מוזהבות כמו קרני שמש. כל הגוונים פועלים יחדיו כדי ליצור זוהר בריא, המחייה את גוון העור באופן טבעי, כמו השמש המלטפת את העור. עוצמת הזוהר משתנה בהתאם לכמות הפודרה המיושמת על העור והיא ניתנת לבניה לקבלת אפקט הנע בין העדין ביותר לזוהר ביותר.



המרקם של הברונזר קליל ועדין במיוחד והוא בקושי מורגש על העור בעת היישום, כך שהוא מבטיח תוצאת איפור מושלמת, חלקה וטבעית לחלוטין. העור מחומם בעדינות מבלי להתפשר על נוחות. הפורמולה שלו מורכבת מ-90% רכיבים ממקור טבעי והיא מועשרת בתמצית קשתית התורמת לנוחות העור, המחזיקה מעמד לאורך כל היום.

הברונזר מוצע בארבעה שילובי גוונים שונים, המעצימים את הזוהר הטבעי של העור על-ידי יצירת גוון ברונזה זוהר ובריא, לעור שלכאורה נושק על-ידי השמש, ללא קשר לגוון העור:

·         031 Coral Bronze – ברונזר וסומק בגוון קורל

·         032 Pink Bronze – ברונזר וסומק בגוון ורוד

·         051 Peachy Bronze – ברונזר עז וסומק אפרסקי

·         052 Rosy Bronze – ברונזר עז וסומק בגוון פוקסיה



הברונזר מגיע באריזת קוטור במהדורה מוגבלת, הכולל הדפס קאנג' רקום כשבמרכזו סרט עם שם המותג.

הברונזר Dior Forever Natural Bronze Glow יהיה זמין בנקודות המכירה של המותג ואונליין החל מה-25 במרץ 2024 (מחיר: 260 ש"ח, תכולה: 8 מ"ל).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails