יום חמישי, 2 באפריל 2009

תסמונת הליפסטיק (שהוא גם שפתון)


מיקי שסטוביץ, מנכ"ל ומבעלי קבוצת שסטוביץ אירח בישראל את רודריק שסטנה דה ז'רי, מנהל אזור המזרח התיכון בגרלן, לרגל השקת שפתון חדש מבית גרלן בישראל.
ואם תשאלו מה אפשר לחדש בשפתון, שלכבודו מגיע מנהל האזור? מדובר בשפתון שהוא גם יצירה אמנותית שעוצבה ע"י מעצב התכשיטים המפורסם לורנץ באומר ובכל העולם נערכים ארועים נוצצים עתירי משתתפים לכבוד יציאתו לשוק.
גרלן הוא מותג יקר וגם השפתון לא זול, אבל לדברי גורמי הסחר בארוע, מותגי יוקרה חיים ו"בועטים" גם בתקופות מיתון, תופעה אשר מוגדרת בעולם השיווק – תסמונת הליפסטיק.
לכבוד ההשקה הגיעו ראשי הסחר הגדולים ל- MIO שברח' יד חרוצים וביניהם רמי שביט, מנכ"ל המשביר החדש לצרכן, בלהה ברוקס, מנהלת סחר ושיווק במשביר החדש לצרכן, דני לוזון, סמנכ"ל שיווק בסופר פארם, ארז חלבי, סמנכ"ל שיווק וסחר ברשת אפריל ועוד.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails