יום חמישי, 9 באפריל 2009

MAC - קולקציית COLOUR READY

הקולקציה עלתה השבוע על מדפי MAC בארץ והיא כוללת, בין השאר, שלושה מוצרים חדשים ומדהימים, המצטרפים לליין ה- prep+prime של החברה – ליין המגשר בין מוצרי האיפור לטיפוח.
ליין הפרפ+פריים הושק לראשונה בשנת 2005 וכלל מוצרים לעיניים, שפתיים ופנים, כאשר באפריל 2006 הצטרף אליהם פריימר עם 50 SPF. המוצרים היוו מענה לצרכיהם של המאפרים המקצועיים שחיפשו מוצרים שיעזרו לשפר את מצב העור עליו מונח האיפור. נקודת המפתח במוצרים אלו, המבדילה אותם מפריימרים אחרים, היא העובדה שהם פותחו במיוחד לשימוש יחד עם איפור ובמקביל תורמים למראה הכללי של העור. לרוב, מוצרי הטיפוח מיוצרים לשימוש בפני עצמם. מאחר ו-MAC הינה בראש ובראשונה חברה למוצרי איפור, כל פריימר שהיא מוציאה נבדק במיוחד על-מנת לשפר את חוויית האיפור. מוצרים אלו הינם בעלי נוסחה מיוחדת המשלבת בין האיפור לטיפוח, עם טכנולוגיה ומרקם חדשים ומהווים פריצת דרך בקבלת תוצאות לאחר השימוש, הן בשימוש מצטבר לאורך זמן והן באופן מיידי.

גם שלושת המוצרים החדשים בליין נועדו לספק כלים מתקדמים יותר למאפרים וללקוחות החברה:

Prep + Prime Skin Refined Zone - נועד לשימוש באיזור ה-T. פריימר קליל, ללא שומן, המבוסס על סויה, עוזר למזער את מראה הנקבוביות בעור ומסייע לניטרול הברק השומני באזור. המראה המתקבל לאחר השימוש הינו מראה טבעי בעל מרקם מאט לטווח ארוך, המעניק לעור מראה צעיר יותר. אגב, ניסויים קליניים שנעשו במוצר העלו כי שימוש לטווח ארוך במוצר זה כיווצו את נקבוביות העור בכשני שליש מגודלן המקורי. המוצר יצא במהדורה מוגבלת!


Prep + Prime Line Filler – מוצר המיועד למילוי קמטוטים בעור ולהחלקתו. המוצר פותח באמצעות טכנולוגיה חדשנית, אשר גורמת בשימוש לטווח ארוך להפחתה ניכרת במראה הקמטוטים בעור. שילוב של המרכיבים Gatuline ExpressionTM ו- Argireline גורם להרפיית סימני המתח בעור הפנים ולהגברת הייצור הטבעי של הקולגן בעור. המוצר מראה תוצאות מיידיות עם השימוש, אך עוזר גם למניעת קמטי הבעה בשימוש ממושך. השימוש במוצר הינו מתחת או מעל לאיפור וניתן להשתמש בו גם לתיקונים במשך היום.

Prep + Prime Transparent Finishing Powder – פודרה שקופה קלילה כנוצה, מעניקה מרקם משי לעור. הפודרה, שמבוססת בין השאר על עמילן תירס, מפחיתה את הברק של העור, אבל עדיין גורמת לו להראות זוהר. למרות שבדרך כלל תפקידה של הפודרה הוא להעניק עמידות לאיפור, ניתן להשתמש בה גם על עור נקי (לאחר קרם לחות) על מנת לקבל מראה טבעי וזוהר. אגב, הפודרה הזו היתה להיט גדול במהלך שבועות האופנה האחרונים והשתמשו בה בתצוגות הגדולות ביותר כמו: סטלה מקרטני, אלברטה פרטי, בנז סרפור, ז'אק פוסן ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails