יום שישי, 10 ביולי 2009

M.A.C השיקה סניף חדש באשדוד

הסניף החדש באשדוד

מזל טוב! חנות שמינית של M.A.C נפתחה בארץ - היישר מבירות האופנה בעולם, עכשיו גם בקניון הסיטי באשדוד! החנות החדשה המעוצבת בקונספט שונה במקצת משאר החנויות ברשת, ערכה בשבוע שעבר פתיחה רשמית עם שלל סלבס נוצצים וגם כמה מאושיות האיזור.

הצוות בסניף החדש

לרגל המאורע, להלן סקירה על תולדות החברה, פועלה ופעילותה:

השם M.A.C מייצג את ראשי תיבות של Makeup Art Cosmetics (קוסמטיקה של אמנות איפור). M.A.C נחשבת לאחד הכוחות הפופולריים והמשפיעים ביותר בקוסמטיקה המודרנית.

המותג נוסד ב- 1985 ע"י פרנק טוסקן ופרנק אנג'לו כדי לתמוך בצרכים המיוחדים של אמני איפור מקצועיים שמתאימים לתנאי התאורה והסטודיו התובעניים, שבהם האומנים המקצוענים עובדים. החנות העצמאית הראשונה של החברה נפתחה בשנת 1991 בגריניץ' וילג' בארה"ב. בשנת 1994 רכש קונצרן "אסתי לאודר" את השליטה בחברה כאשר ב-1998 עוברת MAC לבעלות בלעדית של הקונצרן. היום ל-MAC יש יותר מ- 1000 נקודות מכירה במעל ל- 67 מדינות מסביב לעולם.


M.A.C תמיד נועזת ואומנותית, מחויבת לחלוטין לאמנות הקישוט והמימוש העצמי. המוטו של החברה הוא: "לכל הגזעים, לכל המינים ולכל הגילאים" והיא מציעה מגוון של מוצרים לכל סוגי וגווני העור. הגישה של M.A.C באה לידי ביטוי דרך האומנים שלה, נראית ומורגשת בחנויות המותג וזמינה דרך אתר האינטרנט: http://www.maccosmetics.com/ .

M.A.C היא פיוז'ן של אמנותיות, צבעוניות, יצירתיות, נוסחאות מקצועיות, איפור לא קונבנציונאלי ומיומנות מקצועית. המותג, שהיה מוכר בתחילה רק על ידי החוגים הפנימיים של עולם האופנה, היה האיפור המקצועי המודרני הראשון שעלה "על הדוכנים". מכיוון שמוצרי האיפור פותחו עבור אמני האיפור המקצועי, הצבעים היו עשירים יותר, הגימורים מגוונים יותר והתוצאות כמובן- מצוינות יותר.


הסוד, שהיה טוב מדי כדי להישמר, התפשט במהרה מפה לאוזן והמוניטין של M.A.C צמח כמו אש משתוללת. האריזה של M.A.C, שנחשבה מאז ומעולם לייחודית ומעוצבת, הייתה ועודנה בעיצוב שחור, נקי, מבריק ומינימלי. גם הצוות של M.A.C היה שונה: מהגישה העכשווית שלהם ואהבת האומנות שלהם, עד התאווה שלהם לחדשנות ומקוריות. הם היו זן חדש של מקצוענות במכירה קמעונאית של קוסמטיקה.
מחוף אל חוף ומסביב לעולם, האמנים של MAC נמצאים בהיכון – מאחורי הקלעים, על מסלול הדוגמנות, בסטודיו, באתר הצילומים ובחנויות כדי ליצור סגנונות עבור כוכבי קולנוע, דוגמניות, סלבריטאים, סטייליסטים וכל מי שאוהב צבע, סגנון ואומנות.

כחלק מהשירות לקהילה, מציעה M.A.C למאפרים מקצוענים את ההזדמנות להשתתף בשיעורי אמן ייחודיים (MASTER CLASS). השיעורים, שתוכננו כדי להציג את החידושים האחרונים במגמות, מוצרים, איפור וטכניקות, מועברים על ידי אומני איפור בינלאומיים מובילים, המייצגים את הז'אנרים השונים של אמנות האיפור.

מתוך כיתת אומן עם המדריכה הראשית נטע סקאלי

האמנים בחנויות M.A.C, שנבחרו בזכות הסגנון, הגישה, השלמות הטכנית והכישרון האמנותי האישי שלהם, הם הבונוס שמביא המותג לכל אחד ואחד ממוצרי M.A.C. כל אמן איפור הוא בעל ניסיון, יצירתי באופן אינדיבידואלי ומודרך באופן מלא על ידי הצוות של M.A.C באמצעות ישיבות הדרכה אינטנסיביות ועדכוני הדרכה בהנחיית M.A.C שנערכים פעמיים בשנה ומכווננים אותם לגבי הטכניקות החדשות ביותר והמגמות המתקרבות.

הלב והנשמה של המותג היא קרן האיידס של M.A.C. הקרן, שהתאגדה כעמותת צדקה על ידי M.A.C ב- 1994, נתמכת על ידי המכירות של השפתונים מסדרת Viva Glam וכרטיסי הברכה "ילדים עוזרים לילדים", אשר 100% מהכנסותיהם מועבר במלואם לקרן. קרן האיידס המיוחדת של M.A.C תומכת בארגונים בעלי אוריינטציה קהילתית מסביב לעולם העוזרים לשפר את איכות החיים ולהגביר את הטיפול עבור גברים, נשים וילדים החיים עם HIV ואיידס. עד היום אספה הקרן כ-135 מיליון דולר.

אייקונים של תרבות הפופ כגון: הזמרת פרגי, רו-פול, קיי די לאנג, מרי ג'יי בלייג', ליל קים, שירלי מנסון, אלטון ג'ון, כריסטינה אגילרה, מיסי אליוט, לינדה אוונג'ליסטה, בוי גו'רג', קלואי סביני, פמלה אנדרסון, איב, ליסה מארי פרסלי, דבי הארי ודיטה וון טיז, שנמשכו והזדהו עם המחויבות של M.A.C לקרן, שימשו כדוברים עבור שפתוני Viva Glam השונים. המסירות שלהם לחזון של M.A.C עזרה להפוך את Viva Glam לאחד ממכשירי גיוס התרומות המרכזיים עבור איידס בכל העולם.


ההשפעה ההולכת וגוברת של HIV ואיידס על ילדים גרמה לתגובה ישירה מ-M.A.C – תכנית "ילדים עוזרים לילדים" של MAC. תכנית גיוס התרומות נוצרה כדי להועיל באופן ספציפי לארגונים לריפוי ילדים עם HIV/איידס. בסיוע ארגונים לריפוי ילדים בכל רחבי העולם, ילדים החיים עם HIV/איידס יוצרים אמנות ש-M.A.C מעצבת ככרטיסי ברכה. 100% ממחיר המכירה הקמעונאי של כרטיסים אלה, שנמכרים בחנויות M.A.C בכל רחבי העולם, נתרמים לארגונים המיועדים לריפוי ילדים עם HIV/איידס.



בכלל, הקרן תומכת ביותר מ- 400 ארגונים הקשורים לאיידס ברחבי העולם. ארגונים מוזמנים לפנות לקרן עבור תמיכה וכל הצעות המימון נבחנות על ידי מועצת המנהלים של קרן האיידס של MAC על בסיס רבעוני. מתוך המחויבות לקרן האיידס, M.A.C סופגת את כל עלויות הייצור, ההפצה, האריזה והעיצוב עבור שפתוני Viva Glam ו"ילדים עוזרים לילדים", כך שמאה אחוזים מהמכירות משתי התכניות האלה מגיעים לנזקקים. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר הקרן: http://www.maccaidsfund.org/

ל- M.A.C אכפת גם מנושא איכות הסביבה. לשם כך היא מפעילה את תוכנית Back to M.A.C - תוכנית המחזור, על פיה בהחזרת 6 אריזות ריקות מפלסטיק או זכוכית, ניתן לקבל ליפסטיק במתנה.

כאמור בימים אלו נפתחה באשדוד החנות השמינית של החברה בארץ. סניפים נוספים קיימים בת"א קניון רמת אביב, קניון עזריאלי, קניון רננים ברעננה, גרנד קניון בחיפה, שדירת ממילא בירושלים, קניון מול הים באילת ובקניון ערים בכפר סבא.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails