יום שישי, 6 בנובמבר 2009

MyCells - פתרון פורץ דרך לחידוש הנעורים של העור


תחום האסתטיקה הדרמטולוגית מציע נכון להיום שפע של פתרונות לבעיית הזדקנות העור וחידוש עור הנעורים. כל הפתרונות המוצעים היום פועלים כמנגנונים של "כיבוי שריפות" – מילוי נקודתי של קמטים שכבר קיימים, פילינג של עור בלוי, ניתוחים פלסטיים למתיחת פנים שהתקמטו וכדומה.

MyCells מציגה לראשונה פיתוח המאפשר טיפול מונע של בניית רקמות לטווח ארוך בתחום האסתטיקה. מדובר בפריצת דרך מדעית טיפולית, המשפרת את מראה העור הכללי באופן מהותי ומביא פתרון לאזורים בעייתיים, שעד כה לא היה לרופאים המומחים מה להציע כפתרון אפקטיבי הנראה לעין, ביניהם גב היד, אזור העיניים (עפעפיים תחתונים), הלחיים הצוואר והמחשוף (decolte).

החדשנות מקורה בתהליך עצמו, המתבסס על גיוס תאי הגוף עצמם (באמצעות דגימת דם פשוטה) וללא החדרת חומרים זרים. הדם שנדגם עובר צנטריפוגה, שמעשירה את הפלסמה, ומוזרק שוב לגוף. בכך מתבצע גיוס של תאי הגוף למען חידוש התאים.
הרעיון החדשני והמהפכני בשיטה זו, הינו בעצם השימוש בטסיות הדם (כידוע, תפקיד הטסיות הינו "טיפול" משקם מיידי לעור בזמן פציעה) ובתאי גזע של המטופל/ת עצמו/ה, על מנת להביא לחידוש רקמות העור תוך גיוס המנגנונים הטבעיים הקיימים בגוף ושימוש בתהליכי הריפוי הטבעיים של הגוף.

הטיפול המתבצע אצל הרופא, מהיר ומיידי, ולאחר ההזרקה אפשר כבר לשים מייד מייק אפ ולהמשיך את השגרה.
בתהליך שנמשך כ- 15 דקות במרפאה, לוקח רופא שהוסמך ע"י MyCells, דגימת דם מהמטופל (כמו בבדיקת דם רגילה), מפריד את הדם למרכיביו השונים ואוסף מהדם את הפלסמה המועשרת בטסיות ובתאי גזע ומזריק את הפלסמה הזאת בחזרה למטופל/ת לאזורים שונים בעור הזקוקים להתחדשות. כאשר הפלסמה מוזרקת לעור, התאים הנמצאים בה מעודדים התחדשות וצמיחה של השכבות התת-עוריות תוך כדי יצירת קולגן חדש. בשיטה זו בעצם מקבל המטופל את כל "הדברים הטובים" אשר יוצרות הטסיות.


תהליך ההזרקה עצמו והפלסמה המועשרת משדרים אותות של צורך בריפוי מיידי ובכך גורמים לגיוס מיידי של מנגנוני הריפוי של הגוף. הטסיות ותאי הגזע הנמצאים בריכוז גבוה מאוד בפלסמה, מזרזים, מגבירים וממריצים את התהליך, המחקה את תהליך הריפוי הטבעי של הגוף. בסופו של תהליך זה נוצרות רקמות ושכבות תת עוריות חדשות ורעננות, תוך השבת התאים שאבדו במהלך השנים, כל זאת בעזרת התאים של המטופל עצמו וללא חומרים זרים.

הנה מה שיש לד"ר צחי שלקוביץ, אחד מנציגי הועדה המדעית בישראל ומי שמתמחה בשיטה זו, לספר עליה:


עלות טיפול נעה בטווח של 2500 ₪ ל- 4000 ₪, בהתאם לצורך הטיפולי וכמות ההזרקות שתקבע למטופל בידי הרופא.

פרטים נוספים על השיטה, היכן ניתן לבצע אותה ועוד, ניתן למצוא באתר החברה: http://www.my-cells.co.il/




3 תגובות:

  1. האם ניתן לתקן נזקי שימוש בבוטוקס עם שיטה זו?
    האם ניתן לבצע אותה כל עוד יש השפעה של הבוטוקס?

    השבמחק
  2. היי אנונימי/ת,
    אני מציעה לך להפנות את השאלה ישירות לד"ר צחי שלקוביץ, המתמחה בנושא.
    המייל שלו: shelko10@walla.com
    או לחילופין, אפשר לפנות אליו דרך האתר הפרטי שלו, בכתובת: http://www.derma.md/index.html.

    השבמחק
  3. ואו, נשמע כמעט יותר מדי טוב מכדי להיות אמיתי. האמת שהמחיר לא גבוה כמו שהייתי מדמיינת. אני מקווה שזה טוב כמו שזה נראה. נראה מבטיח ללא ספק!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails