יום ראשון, 26 בפברואר 2012

החברים של נטאשה

כל כך הרבה קמפיינים עשתה נטאשה פולי בקריירה שלה ועכשיו היא מצרפת לרשימה גם את לוריאל פריז, שם הוחתמה על תקן דוברת היופי החדשה.

אחרי שצעדה על מסלולי האופנה הנחשבים ביותר בעולם, מצטרפת כעת הדוגמנית היפה נטאשה פולי לחברותיה הסופרמודלס דוטזן קרוס, ביאנקה בלטי, קלאודיה שיפר, ליה קבדה וברברה פאלבין, כפנים החדשות של "לוריאל פריז".

imagecropper נטאשה פולי (צילום יח"צ לוריאל פריז חו"ל)

מאז כניסתה לעולם אופנת העילית היא לא מפסיקה לעבוד: הדוגמנית נטאשה פולי, יפיפייה ממוצא רוסי, עם עיני שקד ועצמות לחיים גבוהות, כבר הספיקה לצעוד עבור כל המעצבים הנחשבים בעולם ואף מחזיקה באמתחתה כמה קמפיינים נחשבים, בין השאר, לדולצ'ה וגבאנה, אלברטה פרטי, ג'יבנשי, ג'יל סנדר ועוד אחד בדרך לבשמים של גוצ'י.

יחד עם זאת ועל אף הרזומה המכובד, ככל שזה נוגע לפולי עצמה, היא חשה שרק כעת היא יכולה להגיד שהיא עשתה זאת ובגדול, כשהיא מחזיקה בידה בתואר שגרירת היופי החדשה של ענק הקוסמטיקה "לוריאל פריז": "אני מדגמנת כבר כמעט 10 שנים ועבדתי ממש קשה כדי להגיע לרגע הזה", היא אומרת. "החלום שלי התגשם. הגעתי לנקודה שבה אני באמת יכולה להעביר מסר לאנשים ולומר להם 'אתם שווים את זה – אנחנו שווים את זה'."

נטאשה פולי (או בשמה האמיתי: נטליה פוליבציקובה) נולדה בברית המועצות לפני קצת פחות מ-27 שנים. את קריירת הדוגמנות שלה, החלה כבר כשהיתה בת 14 אחרי שזכתה במקום השני בתחרות דוגמניות מקומית. מספר שנים לאחר מכן, ב- 2004, היא פצחה בקריירה בינלאומית, עם לא פחות ולא יותר מצעידה על המסלול של עמנואל אונגרו בשבוע האופנה בפריז. משם, המסלול להצלחה היה קצר מאד והיא הוסיפה לרזומה שלה עוד עשרות תצוגות בבירות האופנה הגדולות בעולם.

Natasha-Poly-LOrealנטאשה פולי בצילומים לקמפיין של לוריאל

פניה היפות מתנוססות על גבי שערי המגזינים הנחשבים ביותר בעולם ואין זה פלא שמגזין "ווג" הצרפתי בחר בה כאחת מ-30 הדוגמניות של שנות האלפיים והעניק לה הופעה על 7 שערים שלו (אם לא סופרים את יתר צילומיה אשר פיארו את שערי "ווג" ממדינות אחרות בעולם). אגב, באתר models.com היא מדורגת במקום השני ברשימת הדוגמניות המבוקשות ביותר. "לנטאשה יש יופי ממגנט שביסס את נוכחותה בזירת האופנה תוך מספר מועט של שנים. היא יפייפיה מהממת. לאייקונית הרוסיה החדשה שלנו יש סגנון זוהר, כהשלמה לאישיות המרשימה שלה. אנו שמחים לקדם בברכה את אחת הדוגמניות המוכשרות ביותר בעולם", אומרים ב"לוריאל".

ההתוודעות של פולי למותג "לוריאל" החלה עוד בהיותה ילדה צעירה, כשהשתמשה בשמפו של החברה: "האיכות והריח שלו היו כה מיוחדים", היא נזכרת בערגה. ההתקשרות שלה בחוזה יופי עם מותג גדול כל-כך, היה אך עניין של זמן וכה צפוי. למעשה, חלומה הגדול של פולי היה להיות מאפרת מקצועית: "תמיד אהבתי מוצרי קוסמטיקה ואני מעדיפה להשתמש במוצרים שלי מאחורי הקלעים של תצוגות האופנה, כמו למשל שפתון אדום מסדרת 'קולור ריש' של לוריאל והמסקרה 'ווליום מיליון לאשס שחורה במיוחד'. אני מעגלת את הריסים שלי ומורחת עליהם את המסקרה הזו- זה ממש פותח את העיניים", היא מסבירה ומפרטת בסרטון הבא:

הקמפיין הראשון של פולי כשגרירת היופי של לוריאל יהיה במסגרת ספריי השיער המפורסם של המותג "אלנט" וקולקציית צבעי השיער שלהם. פולי עצמה נרגשת מאד מעצם היותה חלק מנבחרת שגרירות היופי של "לוריאל": "זהו יופי שנגיש לכל אחת והוא מעניק כח, עצמה ובטחון עצמי לכל הנשים בעולם".


*הפוסט נכתב במקור עבור פורטל היופי Bbeauty


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails