יום רביעי, 29 בפברואר 2012

אני פה בגלל אשתי

מחוספס, קשוח, עם אישיות מרוחקת מעט ותמיד בחיפוש אחר הרפתקה חדשה – כך אנו רגילים בדרך-כלל לראות את ברוס וויליס, כשהוא מככב בעוד אחד מסרטי הפעולה שלו. יחד עם זאת, עם השקת הבושם החדש שלו לנשים - "Lovingly by Bruce Willis" ("באהבה מברוס וויליס"), ככל הנראה, הוא מנסה להראות לנו צד נוסף, מאד פרטי, באישיות שלו. התוצאה – בושם המהווה הצהרת אהבה אמיתית לרעייתו הדוגמנית הבריטית אמה המינג-וויליס.

emma_heming_willis_lovingly_by_bruce_willis

הניחוח החדש "Lovingly by Bruce Willis" פותח בתווים מרעננים של פירות הדר ירוקים, ליבו הפרחוני מדגיש את אופיו הנשי והרומנטי באמצעות זר פרחוני חלומי של פרחים לבנים, בעוד תווי סנדלווד (אלגום) ומאסק הנמצאים בבסיס הניחוח מספקים לו חמימות מיוחדת.

הבושם מוצע בבקבוק אלגנטי קלאסי, שנועד למעשה למשוך את תשומת ליבן של כל אותן הנשים המודרניות המסוגננות, המקרינות חושניות מסויימת. הלוחית הכסופה עם שם הבושם שמוטבע עליה, מעניקה לבקבוק נוכחות מרשימה. בנוסף, הלוחית מהווה קשר מסויים לבושם הראשון שהשיק וויליס ב-2010, שנשא את שמו והיה מיועד לגברים. את הקשר האינטימי שבין וויליס לרעייתו מסמל בהבלטה רבה סרט הסטאן הקרמי, העוטף את צוואר הבקבוק.

Bruce-Willis-Lovingly-1

לצורך הקמפיין שילווה את השקת הבושם, וויליס לא היה צריך לחפש רחוק מידי אחר דוגמנית מתאימה. רעייתו היפה, אמה המינג, שהינה כאמור דוגמנית במקצועה, מככבת במודעת הפרסום כשהיא לבושה בשמלה רומנטית בגוון קרמי התואם באופן הרמוני את סרט הסטאן המעטר את הבקבוק.

הבושם "Lovingly by Bruce Willis" מוצע באריזת 50 מ"ל (א.ד.פ.) בלבד ולעת עתה ניתן להשיגו במספר נקודות מכירה מצומצם, לצד מוצרים משלימים בניחוח תואם כמו קרם גוף, ג'ל רחצה ודאודורנט ספריי. אגב, הניחוח רק הושק וכבר הוא כלול ברשימת המועמדים בטקס פרסי Duftstars הגרמני לבשמים הטובים ביותר בשנת 2012.


*הפוסט נכתב במקור עבור פורטל היופי Bbeauty 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails