יום שני, 2 ביולי 2012

MUFE – קולקציית Black Tango (סתיו 2012)



במהלך טיול לארגנטינה בשנה שעברה, פגשה דני סאנז, המייסדת והמאפרת הראשית של מותג האיפור "מייקאפ פור אבר", חבר ותיק שלה – המאפר ז'אן-לוק דון ויטו, המתמחה בעולם ריקודי הטנגו. אותה פגישה היוותה את השראה לקולקציית סתיו 2012 של המותג, המוקדש לריקוד המלא תשוקה.

סאנז יצרה קשר עם אמני טנגו שונים כדי לנסות להבין טוב יותר את צרכיהם במופעי התיאטרון שלהם. בעקבות כך היא יצרה קולקציית מוצרים קלים לשימוש ועמידים להפליא, שיתאימו לתנאים הקיצוניים שעל הבמה.



קולקציית Black Tango ("טנגו שחור") מציגה אמנות אלגנטית לצד נשיות מתוחכמת ומלאת בטחון עצמי, והיא שואבת את גווניה מהתחרה השחורה והרוח הלטינית של הפיתוי הנמצאים באור הזרקורים.

וזו התוצאה:

Black Tango Shadow Palette (מהדורה מוגבלת) – פלטה המכילה ארבע צלליות קרם חדשות מסדרת Aqua Cream בגוונים של אדום, ירוק, כחול ושנהב. הפלטה מעוטרת בציור של מניפת תחרה שחורה על רקע אדום. לפלטה מצורפת מברשת דו-צדדית ומראה גדולה.



Nail polish – שלושה לקים בגוונים שחורים עם רמיזות של גוון: אדום, ירוק וכחול, התואמים באופן מושלם לפלטת הצלליות.


Aqua Rouge – אין טנגו בלי שפתיים אדומות! שפתון אדום עמיד, עשיר בפיגמנט, המגיע בפורמט דו-צדדי: צד אחד – שפתון נוזלי בגימור מאט, צד שני – גלוס שקוף המעניק גימור ויניל ועמידות ארוכת טווח לשפתון.


אוף, כמה חבל שכבר אין יותר MUFE בארץ... L


5 תגובות:

  1. וואוף הפלטה מדהימה... מעניין מה יהיה המחיר שלה... אני מניחה שלא זול :s

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן פלטה מדהימה - מחירה עומד על 40 יורו.

      מחק
  2. יווו התמונה.. הורסת בריאות! שלמות!

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי! אין על האימג'ים של המותג הזה - הם מושלמים בדיוק כמו המוצרים שלהם.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails