יום רביעי, 5 בספטמבר 2012

BOBBI BROWN משיקה מייקאפ עמיד חדש




השבוע משיקה בובי בראון בישראל את Long-Wear Even Finish Foundation SPF15 – מייקאפ חדש המעניק מראה טבעי לעור בנוסף להיותו עמיד ל-12 שעות. לרגל ההשקה הוזמנתי לבחון את המייקאפ "פנים מול פנים".


המייקאפ מגיע בבקבוק זכוכית בצורה ובגודל (30 מ"ל) המאפיינים את המייקאפים הנוזליים האחרים של המותג.


היתרון הגדול והחביב עליי ביותר באריזות מסוג זה, היא המשאבה המצויה בפיית הבקבוק, שמקלה על השימוש ומסייעת לשמור על ההיגיינה של המוצר.


את המייקאפ החדש הציג בפניי זוהר וולף המקסים - מנהל הסניף של המותג, הממוקם בקניון רמת-אביב. מדובר במייקאפ בעל כיסוי בינוני הניתן לבנייה, והוא מיועד בעיקר לבעלות עור שמן.בשונה ממייקאפים עמידים אחרים, המייקאפ הינו בעל מרקם של תחליב ג'ל, שמקנה לו קלילות רבה יותר ותחושה נעימה על העור. המראה המתקבל הינו טבעי מאד ומעט מבריק, אבל לא מבריק מהסוג השומני אלא מבריק "בריא" כזה.

בין הרכיבים שניתן למצוא בפורמולה של המייקאפ, ניתן למצוא גליצרין וחמאת שיאה שאחראים של שימור הלחות בעור במהלך היום. בנוסף, הפורמולה מכילה גם נוגדי חימצון (ויטמינים C ו-E) ו-SPF15 להגנה מפני קרני השמש המזיקות.

זוהר הניח עלי את המייקאפ באמצעות מברשת ייעודית. לטענתו, למרות שניתן להניח את המייקאפ גם באמצעות מברשת או אפילו אצבעות הידיים, המברשת תספק את התוצאה הטובה ביותר.

ככה זה נראה ללא מייקאפ בכלל (אבוי לבושה...)


וככה זה נראה אחרי:


ובצילום עם פלאש (ועם אפקט ההלבנה המתקבל הודות למקדם ההגנה שבפורמולה...):


אמנם אני לא סובלת מפגמים רציניים מאד בעור, אבל יש לי אדמומיות ניכרת בעיקר באזור הסנטר ובצידי האף וקצת כתמי פיגמנטציה קלים. באיזורים אלו נדרשה שכבה נוספת של מייקאפ, על-מנת לכסותם. בנוסף, לא הזדמן לי עדיין לבדוק אם המייקאפ אכן עמיד ל-12 שעות, אבל כן הבחנתי שכאשר פידרתי את הפנים מייד לאחר הנחת המייקאפ, הוא שרד יפה לשעות ארוכות יותר.

אחד היתרונות הגדולים במייקאפ זה הינו טווח הגוונים הרחב שלו – 18 במספר! עם כל-כך הרבה גוונים בליין, מירב הסיכויים שכל אחת תוכל למצוא את הגוון המתאים לה.


חלק קטן מהמיגוון הרחב של הגוונים

עוד כמה גוונים

אגב, הגוון שהותאם לי על-ידי זוהר הוא גוון מס' 3 – בז'.


נקודה חשובה לציון, שיכולה להוות יתרון עבור אחת וחיסרון עבור השניה, היא העובדה שלמייקאפ ניחוח מודגש של לבנדר, שאי-אפשר להתעלם ממנו, אבל הוא חולף תוך שניות אחדות מרגע הנחתו. לי הדבר לא מפריע כלל, להיפך- אני מוצאת משהו נעים בכך.

אם גם אתן מעוניינות להתנסות במייקאפ Long-Wear Even Finish Foundation SPF 15 של בובי בראון, תוכלו להגיע לקניון רמת אביב בת"א – שם יוקם מתחם יופי מיוחד לרגל ההשקה של המייקאפ החדש. כל מי שתגיע, תזכה לקבל מצוות המאפרים של המותג שיעור איפור במתנה!
המתחם המיוחד יהיה פתוח בין התאריכים 5-7 לספטמבר (ימים רביעי-חמישי-שישי), החל מ- 09:30 בבוקר ועד 21:00 בלילה.

7 תגובות:

  1. לירון קאפח אברגל5 בספטמבר 2012 בשעה 8:54

    בושה?? את נראית מעולה גם ללא מייקאפ! זו הזדמנות לומר שאני קוראת נלהבת של הבלוג , מחכה לראות עדכונים תמיד.. אצלך זה לפני כולן:-)

    השבמחק
  2. היי לירון, תודה רבה!
    שמחה מאד לגלות שאת נהנית לקרוא את כל העדכונים בבלוג ומקווה שתמשיכי להנות ממנו גם בעתיד :)

    השבמחק
  3. לבנת, מי שיש לו אומץ לפני ואחרי, יודע שהוא נראה יפה, נקודה.

    גם אני רציתי את גוון 3, אך התאימו לי בנחישות את גוון 3.5 :(

    השבמחק
    תשובות
    1. אפרתוש, זה לא עניין של אומץ. עד לא מזמן, לא הייתי מוכנה "לרדת לזרוק את הזבל" בלי להתאפר קודם לכן. פשוט מגיע זמן בחיים שאת כבר לא עושה חשבון לאחרים ולומדת לשים כל דבר בפרופורציה.
      חוץ מזה, אני מקווה שיש כאלו שעדיין לא יודעים שאם לוחצים על התמונה, מקבלים אותה בהגדלה... :)

      מחק
  4. לבנת יקירה, ראיתי את התמונה ללא המייקאפ בגדול וחייבת לציין שהעור שלך נראה מצוין גם בלי. זוהר ממש התאים את הגוון המדויק עבורך והמייק אפ משתלב עם עורך נפלא. איזה דבר נהדר זה שיש כל כך הרבה גוונים שניתן לדוג מתוכם את המתאים ביותר. עדיין לא ניסיתי דבר מהמוצרים של בובי בראון וגם לא יצא לי להיות בחנות המדוברת...ממש עושה חשק עם כל הפוסטים בבלוגספירה לאחרונה.

    השבמחק
    תשובות
    1. היי לידיה,
      תודה רבה על המחמאה.
      אני יודעת שמאד קשה להשיג מוצרים של בובי בראון, במיוחד לאור העובדה שבארץ יש רק סניף אחד בשלב זה. אבל אם יזדמן לך להיות שם, אני בהחלט ממליצה לבחון מקרוב את המוצרים שלהם.
      שתהיה לך שנה טובה ומתוקה!

      מחק
  5. תודה רבה, שנה טובה גם לך וגמר חתימה טובה.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails