יום שלישי, 27 בנובמבר 2012

קונצרן לוריאל רוכש את אורבן דיקיי

קונצרן הקוסמטיקה "לוריאל" מרחיב בימים אלו את שורותיו שוב עם רכישתו של מותג האיפור הפופולרי Urban Decay ("אורבן דיקיי").


"אורבן דיקיי מהווה השלמה יפה לפורטפוליו מותגי היוקרה האייקונים של לוריאל. מדובר במותג איפור מומחה, שהיינו זקוקים לו כדי לספק באופן מלא צרכניות צעירות המחפשות צבעים והשראות שובבות בהפצה סלקטיבית ובמחיר נגיש. המותג מצטרף לשאר המותגים הקיימים שאנו מציעים, וככזה הוא יתרום באופן משמעותי לצמיחה של החטיבה בשנים הבאות", מכריזים בלוריאל.

המותג "אורבן דיקיי" נוסד בשנת 1996 על-ידי אשת העסקים המומחית לאיפור וונדי זומניר, שבנתה את המוניטין שלה על קונספט המבוסס על איפור אדג'י וערכים של נשיות וחוצפה. המוצרים הראשונים של המותג היו למעשה ליין של 10 שפתונים ו-12 לקים – כולם בגוונים הנושאים שמות מוזרים ופורצי דרך בזמנו, כמו "מקק", "ערפיח", "חלודה" ו"גשם חומצי".

וונדי זומניר, מייסדת אורבן דיקיי
על מודעת הפרסום הראשונה של המותג שהתפרסמה במגזינים הופיע הסלוגן "האם ורוד גורם לך להקיא?", מה שבעצם הצית באופן רשמי את המהפכה הראשונה בעולם הקוסמטיקה והיווה גורם לחיקוי בקרב מותגים אחרים בתחום, שהתקשו לעמוד בקצב. המותג פופולרי במיוחד בקרב נשים צעירות וצרכניות איפור אובססיביות, שנמשכות בעיקר לדימוי האופנתי המתקדם שלו, ואת המוצרים שלו, המאופיינים באריזות הסגולות, ניתן למצוא בדרך-כלל ברשתות "ספורה", "אולטא" ו"מייסי'ס", ערוצי הקניות בטלוויזיה ובאתרי קניות און-ליין. אגב, אחד המוצרים הנמכרים ביותר של החברה הוא הפריימר המפורסם לעיניים ולאחרונה גם פלטת צלליות ה"נייקד" הפכה ללהיט היסטרי בקרב הצרכניות בעולם.


מקורות בתעשיה מוסרים שתמורת רכישת המותג "אורבן דיקיי" תשלם "לוריאל" סכום שנע בין 300 ל- 400 מיליון דולר. סכום לא קטן אמנם, אבל רק כדי לסבר את האוזן, נציין שבשנה האחרונה רשם המותג "אורבן דיקיי" שיא מכירות בסך של 130 מיליון דולרים בארה"ב בלבד!

ב"לוריאל" מאמינים, שרכישת "אורבן דיקיי" תחזק את מעמד הקונצרן בשני ערוצי הפצה מאד דינמיים בארה"ב – הקאונטרים העצמאיים בבתי הכלבו המובילים וערוצי הקניות און-ליין. במקביל, הם מבטיחים, שהמהלך הנ"ל יאפשר ל"אורבן דיקיי" לממש את מלוא הפוטנציאל שלה בשוק הקוסמטיקה וירחיב את נקודות השיווק שלה ברחבי העולם. מי יודע, אולי נזכה לראות גם אצלינו קאונטרים של "אורבן דיקיי" ברשתות הפארם? ימים יגידו!

4 תגובות:

  1. איזה מזל שאפשר לרכוש און ליין!
    אבל שמתי לב שכל מה שקשור לקונצרן לוריאל הרבה בנות כותבות תגובות זועמות אודות ביצוע ניסויים בבעלי חיים..צריך לבדוק את הנושא.

    השבמחק
  2. ללא ספק לוריאל היתה ונשארה מעצמת איפור!

    השבמחק
  3. אני מאווווד מקווה שלוריאל באמת לא עושה ניסויים על בעלי חיים כפי שכולם אומרים (הם אמנם טוענים שלא, אבל מי יודע?..) ואם כן, אני מקווה שהקונספט הזה לא יעבור אוטומטית לאורבן דקיי. לפני רק כמה חודשים אורבן דקיי התכוונה לשנות את חוקיה לאיפשור ניסויים על בע"ח, כי רצו למכור בסין ואם חוקי הצרכנות קובעים שחובה לעשות ניסויים קודם למכירה, אך אחרי קבלת מיליוני תגובות זועמות מצד לקוחות להחרמת המותג, אורבן דקיי החליטו שלא למכור בסין ולשמור את הקונספט של לא לניסויים על בע"ח והבטיחו שכך ישאר לעולם.

    השבמחק
    תשובות
    1. לוריאל מנסים ועוד איך, הם השטן בעולם הניסויים. אי אפשר להימכר ללוריאל ובאמת להישאר נטולי אכזריות, ולומר אחרת (גם אם זה מה שהחברה טוענת) זה בולשיט.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails